Ik ga ook een spelbreker zijn (sorry!!), maar zou nog niet te veel hoop hebben n.a.v die test. Ik hoop echt dat je test van vrijdag overduidelijk is, maar ik durf over deze niets te zeggen. Sinds de nieuwe verpakking van kv heb ik 2x zulke streepjes gehad terwijl ik toch echt niet zwanger was .
sorry had niet geziet dat jullie al gereageer hadden.. urine is indd niet roze maar ik zie ook geen roze maar vanaf links gezien zie je dat er een waas loopt naar rechts tot waar eigenlijk een streep moet komen.. maar goed ik hoop natuurlijk heel hard dat je zwanger bent! .. maar deze test is gewoon niet goed.. succes
Ik denk toch dat het niet goed is, want vanmiddag had ik een klein beetje bloed en wat bruinverlies. Ik moet eigenlijk vrijdag ongesteld worden, maar ik denk toch dat het een voorbode van mijn ongesteldheid is. Vreemd, want dat heb ik nooit en normaal voelen de zijkanten van mijn borsten ook altijd een beetje pijnlijk vanaf een dag of vijf voor mijn ingesteldheid en dat heb ik nu ook niet. Net was er weer geen bloed of bruin te bekennen! Ik denk echter wel dat het niet raak is!
Nee, dat is waar. Ik heb ook koorts gehad toen ik eigenlijk mijn eisprong moest hebben, dus het kan zijn dat mijn eisprong wat later is geweest en dat dit nu mijn innesteling zou zijn. Ik ga er maar vanuit dat ik ongesteld word en qndes zien we van het weekend wel weer verder. Bedankt voor jullie berichtjes!
Toch ongesteld geworden helaas!:x bedankt voor degenen die mee hebben geduimd en geleefd! Ik baal er wel van, want door mijn miskramen en mijn gebroken been, komt er nu wel veel tijd tussen de eerste en de tweede. Nu al minimaal 5 jaar. Ik hoop maar dat het volgende maand raak is of de maand erop! Jullie allemaal succes, ik trek me weer een paar weken terug van zp!
Hè balen meid, hoop dat het snel mag lukken! Ik ook keurig ongi geworden vrijdag. Wij hebben 3 en een half jaar over de eerste gedaan, vandaar dat we het nu gewoon zonder anticonceptie doen, en we zien wel hopelijk kom je hier over 3weken melden dat je een kerst kindje mag ontvangen Xxx
Hoi! Wat jammer zeg dat t weer niet goed is. 30 januari had je ook een positieve test, zo schreef je in 1 van mijn topics? Dus dat was ook niet goed gegaan? Wat balen zeg allemaal...