o ik word gek van Z&K testen!!

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door marcia, 2 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marcia

marcia Lid

25 nov 2008
    74
    0
    0
    Hoi

Ik ben op 3-1-12 geopereerd aan een BBZ waarbij mij li eileider is verwijderd daarna netjes na 4,5 week mijn regels gehad en nu is het bijna 5 weken en nog niet mijn regels

Ik voel van alles in mijn onderbuik maar heel anders dan wanneer mijn regels moeten doorkomen

Nu vandaag en gisteren zowel testen gedaan met de dipstick en de casette test van Z&K
    En ze blijven niet omo-wit maar steeds een heel licht streepje, nu lees ik hier op het forum dat niet iedereen tevreden is over deze testen :(
    Daarom vraag ik graag jullie ervaring.

2. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Hihi ik begreep juist dat mensen wel tevreden waren over deze testen en heb deze dan ook zojuist besteld.
    Ik las juist dat mensen niet echt tevreden waren over de sensitest dipsticks. (De gevoelige van hun zijn wel beter).

Misschien moet je cyclus toch nog een beetje op gang komen?

3. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik ben er tevreden over hoor. Ze bleven bij mij altijd wit als ik niet zwanger was en een mooie streep toen ik wel zwanger was.
    Kwam de streep binnen de tijd?

4. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Oh ik had het trouwens over ovulatietesten... zwangerschapstesten weet ik dus niets van.
    Maar ik zou denken een streepje is een streepje... misschien over een paar dagen weer testen.

5. marcia

marcia Lid

25 nov 2008
    74
    0
    0
    Hoi ja de streepjes zijn er wel binnen de tijd maar heel licht
    Misschien dat ik nog even moet wachten of een 2kv voor 5 halen daar hoor ik ook goede berichten over

6. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik zou een kv 2v5 halen als ik jou was. Toen ik met de dipstick en de cassette testen van Z&K nog lichte streepjes had, was er op de kv test al een duidelijke streep te zien.

7. marcia

marcia Lid

25 nov 2008
    74
    0
    0
    net 2 kv voor 5 gehaald dus morgen even een testje wagen
    spannend!!
    misschien hebben de testen van z&k wel een voordrukt streepje en is daar mijn hoop op gebaseerd

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Marcia: Ik heb 3x getest met de testen van z&k en elke keer een super licht streepje. De eerste test was toen ik 1 dag overtijd was en de laatste met een week overtijd.
    Toen ik bij de laatste test weer een licht streepje had heb ik met dezelfde urine een gewone kruidvat test gedaan en meteen een dikke plus te zien. Ik hoop voor je dat het voor jou ook een goed resultaat zal hebben!

9. marcia

marcia Lid

25 nov 2008
    74
    0
    0
    Hoi

ik heb vandaag mijn nod en het streepje is iets donkerder ga nu pas maandag weer testen even afwachten dus....

10. Jonneke83

Jonneke83 Fanatiek lid

2 okt 2011
    1.564
    0
    0
    Spannend!!!

Deel Deze Pagina