Hoi allemaal, Ik ben nieuw op dit forum, maar lees hier regelmatig dat jullie vaak dezelfde vragen, twijfels en pijn hebben. Mijn verhaal: Ik ben ongeveer 1 jaar geleden gestopt met de pil en proberen maar. Omdat mijn moeder heel veel proberen had (lees: na 12 jaar eindelijk zwanger), heb ik me in november laten controleren of alles in orde was en zat waar het moest zitten. Bij de eerste controle zag de gyn een pco-like beeld = ongeveer 10 kleine eitjes per kant. Hij zei dat er een grote kans was dat er geen enkel groot genoeg zou worden en dat een hormoonbehandeling misschien nodig zou zijn. Dus ben ik maandag terug gegaan voor een meting en er was er eentje dus wel zeker en vast groot genoeg geworden om bevrucht te worden. Wat een opluchting, heb gehuild van blijdschap!! Bloedwaarden waren ook perfect in orde en eisprong was net geweest, dus alles perfect. Volgende stap: onderzoek bij mijn man. Alleen als het deze maand niet lukt. Ben ook vrij regelmatig (kan al eens een dagje schommelen), cyclus rond de 28 dagen. Nu is dit het "rare": vorige zondag wellicht eisprong gehad en donderdagnacht werd ik wakker en was plots ongesteld... Veeeel te vroeg dus. Vrijdag en gisteren heel hard en helder rood (normaal iets bruiner), maar toch met donkerrood erbij en de bijhorende krampen. Vandaag dan weer veel minder, maar nog wel aanwezig. Mijn vorige periode was wel veel lichter dan anders en maar 3 dagen ipv de gewoonlijke 5. Maar de gyn leek zich hier geen vragen bij te stellen... Ben nu ook al heel de namiddag enorm duizelig. Mijn verstand zegt dat mijn periode gewoon in de war is, maar ik voel mezelf zooo hard hopen dat het innesteling is. Ben ook al de hele tijd emotioneel omdat ik voel dat er weer en teleurstelling aankomt. Sorry voor de hele boterham, maar ik ben blij dat ik het eindelijk eens heb kunnen delen
Pff kan me je gevoelens voorstellen. En ook je hoop, al klinkt het niet als een innesteling, hoop doet leven Temperatuur je niet? Dan zou je daaraan kunnen zien waar je ongeveer zit in je cyclus.
Shoegal89: Aaahh meid, dat is echt niet leuk. Ik ben ook nieuw hier, het is inderdaad fijn om je hartje te kunnen luchten. Ik hoop dat het is gelukt en ook al lukt het niet we geven het nooit op. Op een dag zal het hopelijk gebeuren, wij zijn er in ieder geval voor elkaar.
@MamaLara: ik temp niet, heb het een maand geprobeerd en vond het vrij onduidelijk. Maar misschien nog eens proberen. Doordat de gyn ook zei dat mijn eisprong op zaterdag-zondag was (bloedwaarden) en je zag het ook op de echo, is het niet echt normaal om op donderdag ong te worden denk ik dan... Achja, zal wel afwachten