Hi Dames! Gisteravond had ik hele erge krampen in mijn buik echt links onder. Ging kapot van de pijn het was ook echt opeens. Vandaag tijdens seks had ik opeens hele erge pijn, uiteraard meteen gestopt en ook daarna hele heftige steken in mijn buik ook weer beetje links-beetje midden. Zelfs dat zitten en lopen pijn doen, alsof ik ongesteld moest worden dat je zo idee heb dat eitje lost komt ,maar ik was vorige week al geweest. Eisprong kan mij niet voorstellen want heb nog nooit zo een hele heftige pijn gehad. Of kan dat wel zo heftige pijn? Adviezen etc zijn welkom, sowieso ga ik morgen daar de doktor om zeker te zijn. liefs
ow sorry had ik even bij moeten noteren. 9 februari was eerste dag van mijn laatste periode. Daarvoor 13 januari mijn cyclus duurt gemiddeld ongeveer 25 dagen.. het is verschrikkelijk! Nu is het wat minder maar pff
ik had vanmorgen precies hetzelfde.....ben er nu vanaf af en toe wat zeurderige pijn onder in me buik, maar verder niet meer die heftige steken/krampen in me onderbuik.....
w dat is vervelend he.. Gelukkig is het bij jou ook minder geworden, maar weet jij wat het was? Bij mij was zo intens pijnlijk, ik zie nu wel dat ik rond 20ste mijn eisprong moet hebben wist dat niet eens
Heb ik de laatste keer ook gehad, bleek achteraf mijn eisprong te zijn geweest. Had ik eerder nooit gehad, zulke pijn maar blijkbaar zaten er bij mij 3 -onschuldige!- cystes op mijn eierstok te zitten. Resultaat was die maand overigens wel zwanger Bij mij trok het na 2.5 dag weg. Zou wel ff naar de dokter gaan als het te lang duurt. Sterkte ermee!!
Ik denk dat het me ei is (tenminste dat hoop ik dan word ik tenminste ongi over 14 dagen)......ik heb bij me meisje ook al eens zoveel pijn gehad maar dat was de innestelling waar ik toen van crepeerde.....
Ow oke dan is het dat denk ik ook ja... want heb nog nooit zo erg gehad. Wat een prachtig nieuws!! Ik ga morgen naar de doktor, om zeker te zijn.
Ja ik denk dat je ook gelijk hebt! Gelukkig had ik de dag ervoor nog gekluts haha... Ben benieuwd wat de doctor morgen zegt