Hoi allemaal, ik ben nieuw hier. Mijn vriend en ik zijn bezig met onze 2de poging en heb gister en vandaag een test gedaan zie bijlagen (bovenste test is van gister avond en onderste test is van vanochtend. Ik mocht gister de vroege test doen en eigenlijk pas 6 januari zou ik ongesteld moeten worden. Kan ik nu aan nemen dat ik zwanger ben?
Als het streepje binnen de tijd verscheen wel ja. Lijkt me vrij duidelijk bij deze. Zijn het zwangerschapstesten? Anders gefeliciteerd meid!
Wel vroeg met testen maar ik zie wel een streep. Ik zou tot dinsdag even wachten en een nieuwe test doen.
Het zijn inderdaad zwangerschapstesten. Het streepje verscheen na ongeveer 8 min. Ik kon niet langer wachten en aangezien ik gister heel erg door mijn rug ben gegaan en iedereen mij allerlei pijnstilling wil geven heb ik maar eerst een test gedaan. Durf nu geen pijnstilling te nemen tegen de rug pijn.
Zwanger! Gefeliciteerd hoor en je ziet zelfs met maar 1 dag ertussen al een mooie stijging! Gunstig dus! Zou idd even de pijnstillers laten liggen mocht het gaan mss even wandelen of zwemmen met je rug of een kruikje ertegenaan.
Neem voor je rug een lekker warm bad en daarna insmeren met tijgerbalsem of iets dergelijks. en daarna goed warm inpakken die handel En een paracetemolletje mag best wel hoor.
Net clearblue test gedaan omdat ik uit deze onzekerheid wilde en jullie zo enthousiast zeiden dat ik zwanger was. Ik natuurlijk door het dolle heen en de uitslag was ZWANGER. Super blij en heel erg bedankt voor jullie reactie's