Heb ik mn piek nu gehad of nog steeds of moet ie nog komen.... Vorige maand met die van de action getest maar daar kreeg ik.geen knaller. waarom blijft hij nu zo donker? Kunnen jullie even mijkijken! Bovenste is mijn rijtje, onderste Is de test waarvan ik zelf denk dat dat mn piek Is. De onderste foto Is na een half uur genomen en in het rijtje Is het de test van 7-11 m.
Ja ik ben het met je eens! Ze blijven wel donker ja Misschien als ze morgen nog zo donker zijn eens zwangerschapstest doen...? Heb ik ooit gehad dat ik zat te wachten op mn ei maar zwanger bleek..
Het zijn gewone zwanger en Kids ovulatietesten en ik heb op 2 november een zwangerschapstest gedaan en die Was omowit en mijn vorige menstruatie Was wel wat vreemd maar het Was wel echt een menstruatie
Ik vind die van 7/11 een goeie piek maar omdat ie donker blijft kan t zijn dat je eitje niet gesprongen is en het nu weer gaat proberen en daarom nu weer een piek krijgt.nog ff doortrsten en gezellig blijven maken en gewoon over 14 dagen een zw.testje doen
Bij mij bleven ze ook donker toen ik zwanger bleek bij de eerste. Bij de tweede en derde niet gezien ivm follikel metingen
Hoelang dompel je ze in je urine? Bij mij bleven ze vorige ronde ook erg donker! Nou weet ik sinds deze ronde waar het aan lag! Ik dompelde 15 seconde in de urine i.p.v. 5 seconde! Hahaha
Toch maar meteen de 5 versus 15 seconden getest met dezelfde urine en de 5 sec Is donkerder dan de 15 hahaha Oh en nog een zwangerschapstest gedaan maar die Was omowit. Dit de 2 testen boven 5 sec erin en onderste 15
Ik zou de laatste piek aanhouden,die van de 9e..dan heb je dus uiterlijk vandaag je ei.als je het zoiezo afgelopen week/anderhalf week gezellig hebt gehad heb je wel een mooie kans