Hoi, Ik heb een 9 delig kledingpakket voor een meisje te koop. Bestaat uit setjes, rompers, longsleeves, vestjes er zit ook nog evt. een winterjas bij (die staat los in de verkoop en ben ik vergeten erbij te plaatsen). Maat 50/56. Hier de link: Marktplaats.nl > 9 delig kledingpakket voor een meisje - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56 Heb alles ook los te koop staan, maar liever verkoop ik het in 1 pakket. Groetjes Bianca van berlo
Up, Inmiddels is de prijs verlaagd en 2 dingen ervan zijn verkocht. Het 3 delig setje links onderin is er niet meer en het complete setje (pakje aan 1 stuk, mutsje en slofjes) ook niet. 7 delig dus nu. Wil het graag kwijt. Voor 10 euro excl. verzendkosten (pakketpost, of je moet het komen halen) is het voor jou. Kleertjes worden ook evt. apart verkocht, zie dan de link naar marktplaats hierboven. View attachment 52006
View attachment 52009 Nog een foto van dichterbij. Het complete setje rechtsboven is er dus niet meer (slofjes/mutsje/pakje).
View attachment 52012 Ook nog een winterjasje van het merk Ducky Beau. Maat 56. Van lekkere zachte stof. 3,00 euro. Kan evt. ook bij het complete pakket erbij.