Over drie maanden is het al zover, dan opent de Huishoudbeurs weer haar deuren. Met uiteraard de laatste nieuwtjes op het gebied van Mode, Verzorging, Wonen, Vrijetijd en Culinair; spetterende optredens; inspirerende workshops; en héél veel beursaanbiedingen. Én dit jaar met het themaplein Bubbels, een echt vriendinnenfeest, want 'girls just wanna have fun'. Voor alle trouwe nieuwsbrief lezeressen hebben we een wel héél speciale aanbieding: als je nu online je kaartje koopt (à 12,95), krijg je er 2 voor de prijs van 1. Maar beslis snel, want deze aanbieding is alleen geldig in november! Ik ben een trouwe nieuwsbrief ontvanger en heb ze dus al besteld, ik wilde vier kaartjes en heb dus 2x moeten bestellen gaat per bestelling elke keer max 2 kaartjes. Je krijgt geen tickets, maar een email met de link en die moet je uitprinten en daar staat een barcode op.
Sorry hier is de link nog waar vanuit ik heb gewerkt. Hoop dat het bij jullie ook werkt. Groetjes Wendy http://www.huishoudbeurs.nl/Bezoeken/Pages/Tickets.aspx
ik heb ze ook besteld. ga ieder jaar gezellig met me ma en kopen de kaartjes dan altijd van te voren. maar dit scheelt nog meer bedankt voor de tip