Ik weet niet of er al een topic over is?maar ik zie hem nergens staan! Maar het lijkt me wel leuk om hier de 3 dem. echo's te plaatsen?? Hier is die van mij...... Afgelopen maandag gemaakt!!!! http://www.zwangerschapspagina.nl/members/19592-albums187-picture8938.jpg Ik ben nu al zoooooooo verliefd!!!!! Liefs Brigitte en Spruitje
mooi hoor! ik heb maar 1 foto omdat meneer steeds in een stuit naar binnen ligt. zaterdag mogen we nog een keer terug komen (3e x al)
Zo,dat ze dat doen????Voor de derde keer terug mogen komen? Hier bij ons is het als ze hem/haar de eerste keer er niet goed op krijgen,dat je dan nog 1 keer terug mag komen. Ik vindt het zelf eigenlijk niet zo'n hele mooie foto,als ik die van mijn zusje bekijk......maar die van ons lag de hele tijd met zijn handjes voor het gezich!!!! Hij/zij wilde zich nog niet laten zien Nou ik hoop voor je dat je morgen een mooiere foto krijgt...ik ben benieuwd!!!! Veel plezier morgen...
Wat leuk die foto's Zelfs op die zwart wit foto kun je het oor al goed zien. Ik heb bij 26 weken een 3d en 4d laten maken, maar oor was nog niet duidelijk te zien.. het neusje en mondje wel wat beter, maar ook niet 100% super duidelijk. Met hoeveel weken zijn deze foto's gemaakt??
Leuuk allemaal!! Ik heb vorige week woensdag een 3/4d echo laten maken, maar mijn kleine was eigenlijk al ietsie te groot, en lag met zijn gezicht tegen de placenta aan, en de navelstreng lag weer voor zijn gezicht, dus ze kon het beeld niet zo heel duidelijk krijgen.... Heb hier wel een fototje, van een neus en een mondje! hihi maar vind het wel heel leuk om hem zo te kunnen zien. hier was hij precies 33 weken, en 2006 gram. Hij had appelwangetjes zei de echoscopiste.
Wat een leuke foto's allemaal...... @: Chickiedenise ,Mijn foto is gemaakt met 25 weken en 6 dagen... @:MissFlower, Ik weet niet of ik de enoge ben,maar ik kan je foto niet openen???? @:Maddie, Je foto is echt geweldig..... @ All: Ik droom nu wel bijna elke avond van de kleine,vanaf dat ik zijn gezichtje gezien heb!!!! Liefs Brigitte
Hier mijn kleine schatje, dit was bij de herkansing, de eerste keer lag de kleine ook met voeten en handen voor het gezicht.....
Hele mooie foto's allemaal Hoezo Napoleon???Nu ga ik twijfelen???Wilde je geen 3-dem.foto laten maken????