nw. cyclus/innesteling?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Gadisa, 5 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gadisa

Gadisa Nieuw lid

5 mrt 2010
    1
    0
    0
    Hey ladies,

Ik zit beetje in een rare situatie, het volgende is er aan de hand;
    op 22 januari jl. ben ik ongesteld geweest. gewoon ongesteld geworden. Na de de stopweek ben ik weer begonnen aan de pil.
    In de 2de en 3de week van mijn strip ben ik meerdere malen de pil vergeten. Ik geloof 2 in de 2de week en wel 4 in de 3de week.
    2 dagen (12 februari) voordat ik mijn stopweek zou beginnen, heb ik doorbraakbloeding gehad van ongeveer 2 dagen. Moet ik dit op tellen bij de "oude" of nieuwe cyclus?
    Op 26 februari ben ik 's morgens vroeg 4 bloeddruppels verloren, daarna heb ik nog een beetje roze achtig slijm gehad bij het afgeven.(sorry voor de details) ik dacht toen nou ik word ongesteld maar Nee hoor nog steeds niets. Is het misschien innestelingsbloeding geweest?
    gisteren 4 maart een test gedaan Negatief. Ik ben een beetje te einde raad. Ik ben nu gestopt met de pil. mijn man en ik hebben besloten om voor onze eerste kindje te gaan.
    Ik wil gewoon zekerheid zodat ik verder kan met klussen en berekenen.
    Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
    Alvast super super bedankt.

2. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik denk dat het te maken heeft met het meerdere keren vergeten van je pil. Je lichaam kan daar behoorlijk van door slag raken.

Meestal is in de 1e week na je stopweek de pil vergeten, het minst veilig (als je het hebt over anticonceptie) je hebt de hele week daarvoor immers geen pil geslikt. Als je erg vruchtbaar van jezelf bent zal in die tijd je eitje rijpen en springen. Die kans is natuurlijk maar erg klein.

Dus als je het mij vraagt, zal je denk ik nog even door moeten klussen.

Suc6

Deel Deze Pagina