Hoi! Ik zit nu in de laatste loodjes voor mijn verlof. Ik heb bedacht dat ik vier weken van te voren met verlof wilde gaan. Dit omdat mijn zoontje twee weken te laat werd geboren en die laatste week vond ik echt heel lang duren. Daarnaast heb ik ook weinig last van fysieke ongemakken. Dus eigenlijk geen reden tot klagen. Maar ik merk wel dat ik het een beetje gehad heb. Is dat raar? Ik heb nog wel dingen te doen die ik goed moet afronden voordat ik met verlof ga, omdat ik niet vervangen ga worden. Maar het lijkt zo'n berg nog, de drie weken die ik nog moet. Terwijl ik ook wel wel weet en merk dat de tijd vliegt. Weet eigenlijk niet wat ik wil horen, maar ik denk dat het in ieder geval fijn is om even van me af te schrijven. In ieder geval bedankt voor het lezen! Groetjes Mariska
ach meisje, Ik ben nog maar 16 weken en moet dus nog heeeeeeeeeelllllllll lang werken tot mijn verlof, maar ik leef er ook al idd naar toe. Ben nu al aan het aftellen tot gelijk na de kerst We zullen nog maar even doorzetten he. Succes
Is het geen optie voor je om alvast te kijken of je het afwerken van die zaken niet nu alvast kunt gaan doen? Ik bedoel als het dan af is, dan kun je evt ook eerder met verlof kunt gaan. En je kunt er helaas niet vanuit gaan dat ook je tweede kindje zolang op zich laat wachten.... af=af zeg ik maar
Merkte dit de vorige keer ook heel erg: ben blijven werken tot 38+3 (in Belgie ben je slechts verplicht de laatste week thuis te blijven) en hoewel het fysiek een eitje was (bureaujob + droomzwangerschap), had ik ook wel last van motivatieverlies die laatste 2 weken (na de Kerst & Nieuwjaarsonderbreking). Ik vertrok steeds later naar het werk en dingen die ik toch niet meer kon afwerken voor m'n verlof delegeerde ik al. Ben nu ook van plan om opnieuw zo lang mogelijk door te werken, maar of ik nu 1 of 4 weken vroeger zou stoppen, die motiviatiedip blijft vrees ik (heb er nu al wat last van...)
Hoi dames! Bedankt voor jullie reacties. Wanneer ik nu mijn eigen verhaal lees, vind ik het eigenlijk wel een beetje gezeur. Maar het was wel even prettig om van me af te kunnen schrijven. Ik ga de komende weekjes echt mijn best doen om zoveel mogelijk af te ronden, maar meer dan dat kan ik ook niet doen. Mijn idee is ook om deze en volgende week eigenlijk de belangrijke dingen af te maken, zodat ik de laatste week alleen nog maar hoef op te ruimen, zeg maar. En dan lekker genieten van mijn verlof . Gaat allemaal helemaal goed komen! Groetjes Mariska