Ik ben begin november gestopt met de pil ( minipil) en 6 november ongesteld geworden. Heb me eisprong gevoeld. Doorzichtig slijm gehad en een aantal dagen later slijm met een beetje bloed gehad. Vanaf me eisprong tot nu nog steeds buikpijn rommelige darmen , pijnlijke borsten en met vlagen misselijk. Vandaag mijn NOD maar nog geen bloed ?? Durf niet te testen. Wat denken jullie kan dit ook ontpillen zijn??
Hoi, Het kan ontpillen zijn, het kan pms zijn, het kan een zwangerschap zijn. Waarschijnlijk niet wat je wilt horen. Test en gij zult weten.. (of niet..). Hahaha, spannend hè!Succes!
Ben bang voor een teleurstelling vandaar dat ik niet durf te testen. Maar ik wacht morgen nog even af en dan ga ik toch maar een test doen. Spannend
Als je begin nov bent gestopt, ben je 6 nov niet ongesteld geworden maar heb je je onttrekkingsbloeding gehad. Wacht tot je eerste echte menstruatie voordat je er iets over kunt zeggen.
@Nephthys ja klopt die heb ik dan nog niet gehad maar heb wel duidelijk me eisprong gevoeld of kan kan dat niet dan? Op internet staat als je de minipil gebruikt komt je cyclus gelijk op gang. Ook grotere kans op zwangerschap als je de pil vergeet. maar idd maar een manier om er achter te kkomen. Als er mrg nog geen bloed is ga ik een test halen. Maak mezelf nu ook gek ( waar je natuurlijk ook klachten van krijgt)
dat is helaas niet zo. ooit met de minipil gestopt en na 3 maanden pas weer een cyclus. maar eisprong voelen vind ik lastig om te zeggen of dat kan. net zo goed zijn net je darmen een dagje wat van streek...
Een test gedaan met ochend urine maar nee helemaal wit Zit pas 2 maanden aan deze pil en voor heen andere gehad en ermee gestopt ivm klachten en werd altijd gelijk ongesteld. Dus erg vreemd maja de test zegt het. Verder nog steeds gevoelige borsten ongi gevoel en met vlagen misselijk. Blaakbaar toch ontpillen waar ik nog nooit last van heb gehad.
Je zegt het een beetje alsof je niet gelooft niet zwanger te zijn. Tja, de ene keer ontpillen kun je niet met de andere keer vergelijken helaas. Aangezien je graag zwanger wilt worden, kun je ook last krijgen van allerlei symptomen. Je wilt zo graag, dus je gaat van alles voelen en overal op letten. Test is negatief, dus vooralsnog ben je helaas nog niet zwanger. Richt je op je komende eisprong en wie weet is het deze keer wel raak!
Vervelend voor je die onzekerheid.. Ik hoop dat je te vroeg getest heb en dat je alsnog een positieve test krijgt! Anders moet die ongesteldheid maar gauw komen dat je van je onzekerheid af bent! Grr...
Een vraagje debbie: ik zie in je ondertekening allemaal cijfers staan van 37 etc etc. Ik zag het bij meerdere leden, maar zijn dat t aantal cyclusdagen of heeft t een andere betekenis?
Ja inderdaad teleurgesteld wel zie je maar hoe je lichaam je voor de gek kan houden als je iets graag wil. Ik ga me er ma niet te veel mee bezig houden ( best moeilijk ) En inderdaad hopen dat ik dan maar snel ongesteld word en op naar de volgende ronde. Bedankt
Vandaag ongesteld geworden na 33 dagen. Nu op na de volgende ronde. Ontpillen kan toch een hoop klachten geven die op een zwangerschap lijkt. ( heb een zwangerschap meegemaakt dus weet hoe dat voelt)