Dames heb een vraagje: Zijn er meiden hier die na NOD negatief testen maar die achteraf (na echo bijv) wel degelijk zwanger waren op het momnet van testen?? Ik ben eigenlijk altijd regelmatig maar nu overtijd. Al zeker 4 dgn ongi achtige kramp, maar de speciefieke pijn die de 2 dgn voor doorbreken ongi aankondigd is nog steeds niet daar. Heb (natuurlijk ) dag voor NOD, op NOD en vanmorgen getest maar allen negatief.. Nu hoor ik van meerder meiden dat dit kan. Dat je dus met een eisprong op dag 14 ook weleens pas positief test op dag 7 na NOD... Ik ben benieuwd naar ervarings deskundigen.. Groeten Leo
Hey, ik zag nu ineens je topic. Ik geloof dat je inmiddels een antwoord gevonden hebt...... Nu gerustgesteld??? Ik hou goede hoop voor roze hoor!
Ik ben nu voor het eerst 1 dag overtijd. Ik heb namelijk vanochtend met de predictor zwtest getest, maar was mislukt. Geen aanrader dus! Morgenochtend ga ik voor de cb digital. Met welke test heb jij getest??
IK heb het zelf bij mijn eerste zoontje gehad. Ik was volgens de test niet zwanger, dus me ook niet druk gemaakt. En toen ik een hele tijd nog niet ongesteld was, naar de dokter gegaan. Ook daar teste ik negatief, toen heeft de dokter me doorverwezen naar het ziekenhuis voor een echo en daar was te zien dat ik 2 halve maand zwanger was. Dus het is blijkbaar wel mogelijk.
Hoi Vuurtorentje, bedankt voor je reactie. Ik heb waarschijnlijk (nu ik inmiddels heb terug gerekend) een verlate eisprong gehad. Wel gek gezien mijn 27dgn cyclus.. aar dan zou ik morgen 1 dag overtijd zijn. Vanmorgen negatief met cb+ (niet digi) En zondag -ws dus te vroeg- negatief met kv 2v5 Nu pas vijdag weer met kv2v5 Jij ook succes!!!
Thnx voor je verhaal! Het kan dus werkelijk...??!! Wat een verassing moet dat zijn geweest zeg, dan schiet je al wel lekker op in de zwangerschap... Groeten Leo
Zelfde voor mij, teste steeds negatief, uiteindelijk naar ha gegaan, daar positief. 2 wkn later een echo en toen was ik 11 wkn en 6 dgn zwanger.. Kan dus heel goed...
Dus hcg heeft geen directe link met de gezondheid van een kindje? Laag of geen hcg staat een gezonde zwangerschap niet in de weg...? Hoera!! thnx meiden.
Ik had bij jurian bij NOD negatief.. week later.. NEGATIEF.. week later NEGATIEF.. pas met 7 wk was ie positief.. Jur was bij zijn geboorte bijna 8 pond en is vandaag een KERNGEZONDE 7-JARIGE BINK!!!.. Kan dus heel goed..
Bij mn eerste was predictor negatief 2 dagen na mn NOD... alle anderen waren positief. Mn meisje wordt binnekort 5.