Hallo, welk merk heeft bij jullie de voorkeur en waarom? Hoor van sommige mensen dat als t zwitsel soms en beetje zuur gaat ruiken als t kindje gezweet heeft, klopt dat?
ik gebruik vanaf het begin al zwitsal,heb het gekozen vanwege de geur en de mooie verpakking.en het bevalt me prima. heb geen last van een zure lucht oid
ik ook liever natusan. Toen ik laatst zwitsal had gebruikt was ik bij mijn ouders op visite en zei mijn moeder wat ruikt hij raar. Wasgel heb ik trouwens gewoon merkloos, alleen dus de olie van natusan.
Natusan gebruik ik niet. Ik gebruik Zwitsal met mate; vooral lavendel en nu eucalyptus, ons kindje heeft nl. gauw last van een droge huid en door veelvuldig gebruik van zwitsal wordt het erger heb ik geconstasteerd. Wat betreft zure lucht heb ik niet ondervonden. Wat ik nu vooral gebruik is Weleda...zeker aan te raden . Ik moest wel wennen aan de geur, niet zo geparfumeerd als Zwitsal natuurlijk. Maar wel lekker zacht en aangenaam en zeker geen toegevoegde stoffen.
Ik gebruik alleen maar neutral omdat Jesper van andere produkten direct last krijgt. Maar anders zou ik zwitsal gebruiken, vind het zo lekker ruiken. Maar je kunt het natuurlijk ook gewoon afwisselen. Natusan is ook erg fijn.
Hier geen zwitsal of natusan, maar iets neutraals. De kids kunnen niet tegen geparfumeerd. Heb nu voor Kian Zarqa.