Gefeliciteerd met je derde dochter op komst!! Ik heb onlangs mijn tweede zoon gekregen en ook ik word moe van de opmerkingen die ik al vanaf de geslachtsbepaling kreeg; "Wat jammer, weer een jongen. Ben je teleurgesteld? " "Jullie gaan hierna zeker wel voor een meisje?' En meer van dit soort opmerkingen. Ik vind het raar dat het in de ogen van sommigen blijkbaar minder is om kinderen van hetzelfde geslacht te hebben dan 'van alles wat'. Natuurlijk had ik een meisje erg leuk gevonden, maar ik kan net zo genieten van mijn twee knullen en alle autootjes in huis. Wij hadden van tevoren gezegd dat we het bij twee laten en daar staan we nog steeds achter. Er komt hier geen dochter (of derde zoon) dus
Bedankt dames! Het is wel overal hetzelfde en maakt dus niet uit welke samenstelling. En het maakt natuurlijk ook niet uit wat anderen zeggen. Wij zijn gelukkig dat we (naar Hoe het er nu uitziet) 3 gezonde kinderen mogen krijgen en met behulp van een aantal gevatte antwoorden van jullie heb ik ook nog wat terug te zeggen. Vind die doorgaan voor een zoon omdat er anders niets aan is ook wel leuk hihi
Mijn vriendlief heeft nu 2 dochters en hij heeft altijd gezegd dat zijn wens 2 prachtige dochters krijgen was. Nou zijn wens is uitgekomen 11 december ben ik bevallen van onze 2de dochter samen Hij zei het ook: ik ben zielsgelukkig want mijn wens is uitgekomen 2 prachtige dochters en 2 stiefzonen wat wil ik nou nog meer Vond het zo geweldig dat te horen 👍
Gefeliciteerd trouwens met het zwanger zijn van jullie 3de dochter. Ik zeg altijd maar zo: elk kindje is een wonder om te krijgen wat het geslacht ook is. Het is al een wonder als je een kindje mag ontvangen. Geniet van je zwangerschap ☺
denk dat het grappig bedoeld is.. (maar als je het al tig keer gehoord hebt is het eerder vervelend dan grappig ). Wij waren vroeger met 4 meiden thuis.. Dus mijn vader kreeg ook vaak de opmerking poeh poeh, succes met de 5 dames! Nu dat er kleinkinderen zijn (allemaal jongens, hoe leuk hihihi) is de opmerking bijgesteld naar zo, eindelijk wat meer balans nu de kleinkinderen er zijn!
Als je 3 meiden krijgt is dat zielig, als je 3 jongens krijgt is dat zielig, als je een jongen en meisje krijgt ben je helemaal klaar met je koningskoppel En als je 2 jongens krijgt en daarna 1 meisje denken mensen dat je graag nog een meisje wilde en anders bij 1 jongen en 1 meisje wel gestopt zou zijn.. Zelfde geldt voor 2 meisjes en 1 jongen.. Allemaal cliché's joh. Maar snap heel goed dat die opmerkingen je raken!! Hier was het bij mijn 2e dochter al, "ik hoop dat het een jongen is" of "dit keer wil je zeker graag een jongen??". Werd daar toen ook pissig om, omdat wij al wisten dat het een meisje was en ik eerlijk gezegd ook de voorkeur had voor een 2e meid. Nu met hopelijk een 3e in de toekomst zullen die opmerkingen zeer waarschijnlijk ook weer naar voren komen. Ach ja..