hoezo helemaal niet geven? hij heeft de andere 2 wel gehad maar na dit nieuws ben ik er toch wel wat voorzichtiger mee...daar is toch niks mis mee? ik kan toch om uitstel vragen? maja ieder zn eigen keus..ik wil voorlopig niet dat maddox dat prikje krijgt
ja precies ik wil het ook opschuiven...hij krijgt ze iig niet volgende week. en dan kunnen ze nog zo boos worden en een lange gezicht trekken het is mijn kind punt uit. en dat die arts dan meteen zn een gezicht trok is helemaaaaal raar!!! wel goed dat je ernaar gevraagd heb.
ja was echt schrikken. het het shitte is dat je er dus helemaal niets meer aan kan doen. maar goed... het zal wel goedkomen. Als de twee weken om zijn ben in gerust. Dat is de incubatietijd van de ineentingen. Nog een paar dagen te gaan!
Ik wil ermee zeggen dat ik het een beetje overtrokken vind... wanneer wil je hem dan wel geven? Wanneer weet je bij voorbaat dat het nu wel goed is? Niet toch!
Dean is donderdag geprikt en toen ik thuis kwam las ik het op nu.nl.. Net als de mex. griep, paniek, paniek en nog eens paniek.... We verliezen de realiteit, niemand lijkt meer objectief. Vooral rustig blijven met z´n alle...
Zo is het precies... iedereen is ineens als een wilde om zich heen aan het zoeken naar redenen om maar vooral NIET te gaan enten! Kom op zeg, beetje gezond verstand & vertrouwen in de overheid zou geen kwaad kunnen! Ben benieuwd of iedereen hier zichzelf ook zo goed ingelezen heeft over de werking/bijwerking/hulpstoffen etc. etc. van bijv. de DKTP, PNEU en BMR prikken !
mag je vinden...en iddd mischien weten we wel nooit wanneer het wel goed is maar voor nu weet ik iig dat het niet goed is en dan ga ik ook niet koppig die troep in zn lijfje laten spuiten
is toch logisch dat veel mensen nu zo reageren?!!!!!! laat iedereen denken en doen wat ze willen waar maak jij je zo druk over?!!!!!
Ik stelde er al vragen over voordat dit in het nieuws kwam. Beetje flauw om te stellen dat iedereen altijd alleen maar op de hype afgaat. En ik vind er helemaal niks mis mee om je een beetje kritisch in te lezen over wat je allemaal in de kindje laat spuiten. En ook niet om dat uit te stellen als je er niet een goed gevoel bij hebt. Het wordt nu door de overheid zelf gezegd dat het RVP uitgesteld moet worden omdat er voor de mexicaanse griep moet worden gevaccineerd dus uitstellen kan helemaal geen kwaad (en mijns insziens kan afstel ook geen kwaad en zijn twee prikken voldoende vaak en in sommige gevallen 1 ook en in sommige gevallen nul) En even over vertrouwen in de overheid: ik heb zelf voor de overheid gewerkt en ik weet prima hoe het er daar aan toe gaat en het is dus nogmaals helemaal niet verkeerd om je goed te realiseren welke belangen er spelen, welke lobby's sterk zijn en wie waar de meeste winst bij heeft.
Misschien is het juist nu wel veilig om je kind te laten enten, want het serienummer waar het om gaat hebben ze er in ieder geval tijdelijk tussenuit gehaald Ik zou geloof dus juist nu gaan...
En als het echt niet goed is of als ze het echt niet vertrouwen vaccineren ze dus ook niet... Kijk maar naar de Q-koorts en de vaccinaties bij jonge kinderen voor de MG... Kinderen onder de 6 maand weet de overheid niet wat het doet... worden dus niet gevaccineerd... Met de Q-koorts weten ze niet wat de bijwerkingen precies zijn van de vaccinatie en dus wordt niemand gevaccineerd tot op heden... Als er dus met het gewone vaccinatieprogramma van de kinderen iets niet in de haak is horen we dat echt wel! De overheid heeft er echt geen belang bij om vaccinaties te gaan gebruiken die niet veilig zijn... Wat dacht je van het risico van schadeclaims... Kijk naar deze partij... Zijn al duizenden kinderen van ingeënt... 3 zijn ervan overleden... Stel dat al die ouders een schadeclaim zouden indienen bij de regering... Zou niet goed komen denk ik... De overheid heeft er dus alle belang bij om ervoor te zorgen dat ze juist op dit punt extra voorzichtig zijn...
Ik heb naar aanleiding van het onderzoek besloten om de 2e pneu vaccinatie te laten vervallen. In Belgie geven ze de prik alleen met 2, 4 en 12 maanden, en daar zijn toch echt niet veel meer pneu-gevallen dan in NL. Ik kreeg van het cb overigens helemaal gelijk, dat vond ik wel mal. Waarom dan 4 prikken geven
Dat bedoel ik! En dat het logisch is dat mensen nu zo reageren?! Nee dat vind ik niet logisch! Het is logisch dat je jezelf inleest, ben ik het mee eens... maar ga er geen drama's omheen breien & ga dan ook eens kritisch inlezen over het standaard rijksvaccinatie programma!
Nou ja goed, dit is een wellen/nietes geworden (want ik zei al dat ik me voor deze incidenten allang heb proberen in te lezen in onafhankelijke onderzoeksresultaten en al meteen gedoe kreeg bij het vragen van een bijsluiter) en uiteindelijk doet iedereen waar hij/zij zich beter bij voelt. Beetje jammer dat kritiek direct wordt gezien als zweverigheid, domheid of koppigheid. Ieder z'n ding hoor.
Dat bedoel ik! En dan ook even inlezen hoe de ziekten zich hier manifesteerden vóór het vaccinatieprogramma... en wat de ziekten tóen daadwerkelijk inhielden...
Maar miepie... is het dan niet zo dat het juist op dit moment wel veiliger is... Dat zou kunnen dus he... Het serienummer waar het om gaat evt. is er dus uit nu... Ik wou alleen maar even een "tip" geven...
Denk ik ook hoor! Want juist nu is er alle oplettendheid en gaan alle alarmbellen af mocht er WEL iets gebeuren bij de prik en wordt het niet afgedaan met: Leg maar in bed komt door de prik.
Dat denk ik wel inderdaad, maar dan gaat het echt over deze specifieke zaak en niet over vaccinaties of het RVP in het algemeen. Maar daarmee ben jij meer ontopic dan ik hoor!
Met welke vaccinatie het nu ook eigenlijk is... het zal echt wel veilig zijn... Alle ogen zijn immers op hen gericht en ze worden extra in de gaten gehouden dus... Ze zitten echt niet op miljoenen schadeclaims te wachten zoals ik al eerder zei... en ze weten dus nu echt wel even waar ze mee bezig zijn...
Het gaat niet om schadeclaims (probeer in je uppie maar eens de overheid of een grote farmaceut aan te klagen) en natuurlijk is de overheid er niet op uit om mensen met verkeerde middelen in te spuiten. Maar om te stellen dat er op de achtergrond geen andere belangen spelen, vind ik toch een beetje naïef. O well, ik hoef verder niemand te overtuigen hoor, maar ik ben iig zelf niet overtuigd van de veiligheid en de noodzaak van het rvp, zeker niet zoals het momenteel ingevuld wordt.