3 doden bij Rijksvaccinatieprogramma: inenten of niet?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hellen1971, 6 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Ik ga mijn kind laten inenten

1. Ja, ik maak me geen zorgen

2. Ja, maar ik ben wel bezorgd

3. Nee, ik wacht eerst nader nieuws af

4. Nee, maar dat had ik al eerder besoten

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Gezond

Gezond Niet meer actief

Nee ik geloof echt niet dat er geen andere belangen op de achtergrond spelen... Bij de vaccinaties van de MG zijn er nu bijvoorbeeld ook 2 fabrikanten... dus nee... andere belangen geloof ik niet in...

En dit is een massagedoe nu... advocaten staan meteen op om gedupeeerden de helpende hand te bieden..... Als je met een heleboel mensen samen tegen de overheid in gaat kan je wel degelijk wat bereiken...

Dit is dus zeker iets waar een overheid rekening mee zal moeten houden en dat doen ze ook wel...
    Zeker ook omdat ze echt wel schadeclaims op andere gebieden hebben gehad en dat de rechter wel in het voordeel van de gedupeerden heeft beslist...

2. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Aanklagen? Hoe bedoel je....

Recent is er wetgeving aangenomen die zowel de overheid als de farmaceutische bedrijven vrijwaardt van gerechtelijke vervolging, mocht ‘achteraf’ blijken dat grote groepen mensen doodziek worden van de vaccinaties en hier permanente gezondheidsschade aan overhouden.

Miepie, ik kan me in elk geval wel vinden in je mening.
    Ik heb ook besloten om m'n meisje later in te enten, nadat ze van haar 1e vacciantie een nare bijwerking heeft gehad waardoor we een nacht in het ziekenhuis moesten blijven. Het RIVM dacht, want ze wisten het niet zeker, dat het kwam doordat het zenuwstelstel met 2 maanden nog onrijp is. Achteraf bleek het mee te vallen maar ik ben best heel bang geweest. Dus nu wacht ik minstens tot ze 6 maanden is.

Voor wie het de moeite waard vind om te lezen, er zijn ook andere meningen.(zie link) Wat je de juiste vindt moet iedereen voor zichzelf bepalen. Ik heb m'n drie andere kinderen wel gewoon in volgorde alle entingen gegeven. Maar bij Sophie had ik voor de vaccinatie al een slecht gevoel. Bijna had ik het terplaatse nog uitgesteld. Dus niet naar m'n gevoel geluisterd en 's avonds zat ik in het ziekenhuis omdat ze puntbloedinkjes op haar hele beentje had en vreselijk huilde.
    En puntbloedinkjes zijn eng want die kunnen duiden op bloedervergiftiging die bij hersenvliesontsteking voorkomt. Gelukkig werd het niet erger.

Natuurlijk genezen! - Vaccinaties

3. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Ik bedoel met name het stuk vanaf "er wordt te vroeg gevaccineerd."

4. dochter2009

dochter2009 Fanatiek lid

5 nov 2008
    1.001
    0
    36
    Puntje bij paaltje: er zijn al miljarden vaccinaties geweest de afgelopen jaaaaren. De kans dat het fout gaat is nihil... Je verdiepen in de risico's is atijd goed! Je leest tenslotte ook de bijsluiter voor je medicijnen geeft of zelf inneemt. Aan de hand daarvan maakt ieder zijn eigen keus of ze iets geven of nemen...

Maar laten we allemaal niet te gek worden door het nieuws. Mijn dochter is ingeent het met nummer, zenuwslopend!! Maar het gaat allemaal goed. Bovendien is het nog helemaal niet zeker of het DE oorzaak is van het overlijden van de kindjes.

Laten we de realiteit niet verliezen!

5. lotuss

lotuss Fanatiek lid

11 sep 2008
    3.964
    1
    38
    Nee inderdaad, daar ben ik persoonlijk ook niet zo bang voor.
    Ik vind alleen dat het inenten te snel en teveel tegelijk gebeurt.
    Maar dat had ik al voor dit nieuws trouwens.

Deel Deze Pagina