Jullie gaan mij voor gek verklaren, maar ben toch benieuwd of dit weleens is voorgekomen. Zoals je kan zien heb ik 28 april een miskraam gehad. Dmv ovulatietesten weet ik bijna zeker dat afgelopen zaterdag mijn eisprong is geweest. Die dag ook gemeenschap gehad. Nu is het maandagochtend het weekend voelde ik mij prima. Maar heb me toch een licht gevoel in mijn hoofd, en momenten dat ik echt kotsmisselijk ben dat ik het er net wil uitgooien en dan zakt het weer. Het voelt alsof ik weer last ga krijgen van een evenwichtsstoornis maar toch ben ik stiekem benieuwd of het al een voorteken van een bevruchtiging kan zijn
Het kán een teken zijn, was deze maand ook zo onwijs misselijk vanaf 3 DPO. Is nu weer over dus ben benieuwd, 23 mei heb ik NOD
Het lijkt me erg sterk, er is nog niks ingenesteld en misschien is er wat bevrucht, misschien ook niet. Kun je niet gewoon een buikgriep hebben?
dat zegt nu nog helemaal niets, je bent in feite pas zwanger en maakt pas andere hormonen aan bij de innesteling. sowieso kun je je na een eisprong anders voelen, maar dat heeft niets met een bevruchting te maken maar met de hormonen die in je lijf huishouden om alles voor te bereiden op het evt bevruchtte eitje spannend iig! hopelijk een goed eitje
'al die hormonen' zijn op 3dpo progesteron. Net zoals een cyclus zonder embryo. Pas met de innesteling wordt er hCG aangemaakt.
He dames bedankt voor het snelle antwoors. Ik vond het ook een raar idee hoor dat je zo snel iets er van zou kunnen voelen. Vind het alleen wel apart! Ben bang dat het toch een evenwichtsstoornis zal zijn want heb de hele tijd dit nare gevoel in mijn hoofd. Ohh ben zo benieuwd! Mijn NOD verwacht ik 30 mei dus dit worden dan 2 hele lange weken haha.. voorheen had ik niet zo'n moeite met dat NOD gedoe omdat het afgelopen jaar alsmaar een teleurstelling is geweest. En nu ik even mocht ervaren om zwanger te zijn en dat het ook is gelukt zonder medisch 'hulp' wil ik zsm weer zwanger worden. Wie heeft dat ook gehad na een mk? Mijn man vindt dat ik het niet goed verwerk en wegstop door meteen ervoor te gaan. Ik voel mij gwn prima en zie niet in wrm ik een cyclus moet afwachten.
Ik ben altijd misselijk 1 a 2 dagen na een positieve ovulatietest, waarschijnlijk ligt dat aan hormonen. Zou niet anders weten waar het aan zou kunnen liggen. Gelukkig ben ik dan 1 dagje misselijk en dan trekt het weer weg
Er heerst op dit moment een griepvirus met precies dezelfde symptomen. Hier niet zwanger, maar wel precies dezelfde klachten. Dus ik denk niet dat het nu al op een zwangerschap kan wijzen. Succes!
Nou meiden die misselijkheid was dus een voorbode van een migraine pff. Anyway bedankt voor het antwoord wat ik toch al vermoedde krijg nu enkel een bevestiging. Hopen op een plakbeebje ook voor jullie xx