ik weet het niet meer

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Bertha1, 7 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij zijn sinds september bezig voor de eerste, mijn cyclus is 42 dagen. Deze cyclus heb ik ovulatie testen gebruikt omdat ik niet precies wist wanneer mijn eisprong was.
    nu hebben wij rond de eisprong echt ons best gedaan en deze was 8 dagen geleden. Nu heb ik al 2 dagen een raar gevoel in mijn buik. Kan het niet echt thuis brengen.

mijn vragen:
    kan dit innesteling zijn?
    vanaf wanneer zou ik kunnen testen? Mijn nod is namelijk pas 21 juni als ik het goed heb en zo lang kan ik echt niet wachten.
    is 3 weken voor de laatste fase van de cyclus niet erg lang?

2. RSL

RSL Fanatiek lid

16 okt 2008
    2.352
    42
    48
    Overijssel
    hallo..
    Je cyclus hoeft niet iedere keer even lang te zijn, dat kan erg verschillen.. En als je eisprong 8 dagen geleden was, lijkt me 21 juni wel heel ver weg. hoelang is normaal je LF? ( de tijd tussen ei en ongi)
    Als je een LF van 14 hebt zou je over een dag of 6 je NOD hebben..
    Dat rare gevoel kan vanalles zijn..

3. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Weet ik niet want dit is de eerste keer dat ik testen gebruik.
    Heb nu ook keelpijn dus denk dat ik gewoon wat onder de leden heb. Bedankt voor jouw antwoord. Wacht gewoon af.

4. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb last van geïrriteerde borsten, aanraking of op de buik slapen zit er niet meer in. Vandaag Een test gedaan (10 dpo)maar hij is wit. Is Nog vroeg maar voel me gewoon raar. Keelpijn is ook over, het maar een paar dagen geduurd.
    Wanneer kan ik opnieuw testen? Wil Zo snel mogelijk testen maar liever niet op vrijdag de 13 de terwijl ik daar nooit in geloof. Is het dan het beste om te wachten tot zaterdag of toch morgen?

En welke testen zijn gevoeliger? Heb etos, action en kruidvat hier in de buurt zitten.
    sorry voor mijn gezeur. Zijn 9 maanden bezig, er is hier een babyboom en mijn wens is zo groot!

5. Zonnetje80

Zonnetje80 Bekend lid

28 apr 2014
    630
    1
    16
    Belgie
    Kruitvat test is het gevoeligst, zeggen de meesten hier.
    Test sowieso met ochtendurine, je zou het om de dag kunnen doen vanaf nu....

6. Bertha1

Bertha1 Actief lid

29 apr 2014
    123
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je. Vandaag was niet met ochtendurine want ik moest ze eerst gaan halen ;)
    Had een kruidvat 2v5 dus wel de goede. Hoor laatste tijd ook dat die vaals positief zijn. Daarom even navraag :D

Deel Deze Pagina