Was de baby er maar al, dan kon ik morgen mijn kastje vullen met mooie kleren.... Nu ga ik gewoon kijken en mezelf kwellen! Ik durf niks te kopen voor na de bevalling omdat ik niet weet of mijn lijfje terug in vorm zal gaan..... Bekijk hier de boekjes en treur met me mee als jij ook niks kan kopen
ik heb dat eigenlijk een beetje, ik wil nog 7 kilo afvallen maar ik zie zo veel leuke kleding en als ik het nu zou kopen en als ik dan ga afvallen dan pas ik het niet meer en dan vind ik het zonde mijn geld. en dan moet ik weer neiuwe kleding kopen in een kleinere maat.
ik heb echt helemaal niks met de bijenkorf. ik vind het een omhooggevallen V&D en ik ben er 1 keer met een vriendin geweest tijdens die dwaze dagen en ik schaamde me voor alle kakmadammen die in de bakken aan het graven waren of die voorpiepten op de roltrap als er weer een of andere aanbieding werd rondgeroepen maar goed, ieder zijn meug
ik vind de bijenkorf ook echt nix aan! Ohh wat was ik blij toen ik hoorde dat enschede een bijenkorf kreeg, omdat ik het in amsterdam altijd zo leuk vond.. Nou inmiddels zit de winkel er al een aantal jaar, maar ben dr nog niet vaker dan 7 keer gweest. Terwijl ik echt wel vaak in de stad ben. Ga veel liever naar de vd ofzo. Liefs Kiss
weetje waarom zou je niet iets leuks kopen wat je gewoon nu past. ik snap dat niet hoor! ik kocht een mooie winterjas zegt een vriendin van me heb je m wel 2 maten groter gekocht voor het geval je zwanger raakt. nou neee dus ik koop kleding in mijn eigen maat en tegen de tijd dat ik wel zwanger mag zijn en ga groeien koop ik wel weer een nieuwe jas. vanhetzelfde ben ik voor februari niet zwanger loop ik met een soepjurk aan. hetzelfde vind ik dat sommige vrouwen niet iets voor zichzelf kopen omdat ze nog niet de juiste maat hebben. tegen de tijd dat je wel weer je maat hebt koop je toch al weer iets anders. je leeft nu hoor en als ik er niet leuk uitzie dan juist word ik depri.
Precies! Misschien krijg ik wel nooit mijn oude figuur terug... Loop ik wel jaren in dezelfde kleren!
Hihihi Ik werk bij de bijenkorf! Maare je hebt helemaal gelijk hoor! Moet morgenvroeg om half acht beginnen en ik moet nu al lachen als ik aan al die mensen denk die om acht uur voor de deur staan, voor dat ene kleine stomme ding... Vind dan ook niet echt wat bijzonders aan die aanbiedingen. Enne die kakmadammen zeuren het hardst om korting Maar goed ik ben dan ook niet een "echte verkoopster", moet toch geld verdienen...
omdat ik over 5 weken ben uitgerekend. Ik ga nu geen winterkleren kopen een paar maten groter die ik dan in de winter niet meer aankan.. Ik vind de dwaze dagen altijd erg leuk..... Helaas kan ik er morgen niet meteen naar toe en wordt het vrijdag pas
nee ik zou dan ook niet gaan shoppen voor kleding voor de winter, wie weet val je juist heel snel af, of juist niet... Das idd lastig. Maare veel plezier vrijdag zou ik zeggen! Misschien kom je toch wel iets leuks tegen.
Soms is afvallen iets wat maar blijft rondhangen in je hoofd...dus vaak maar woorden en geen daden...als je een jaar na de bevalling nog steeds op je oude figuurtje bent...nou dan kun je dr wle naar fluiten hoor