Hallo allemaal, Heb een dringende vraag.. Zou morgen namelijk weer met clomid moeten beginnen. Er lagen 3 eitjes klaar en gister was mijn nod. Had alleen bruin verlies en nu nog...stelt niks voor, vreemd voor mijn doen. Rare vraag nu...kan het zijn dat 1 of 2 eitjes zich hebben ingenesteld en 1 of 2 worden afgestoten en vandaar het bruine verlies ofzo...? Ps test was vandaag wel negatief maar overdag gedaan... Wie weet dit??
Zo lang het geen echt helderrood bloed is vóór 18.00 uur, kun je het niet als ongesteldheid rekenen. Dus ik zou nog even wachten met de clomid. Succes!
hhmmm ok..maar wat bedoel je met voor 18:00 uur?? En het feit dat de test vandaag negatief was...zegt dat nog iets?
ik denk dat je wel ongi gaat worden...dat het bruinverlies een voorbode is. Maar geen rood is nog geen ongi hoor. Dus je mag nog niet gaan tellen! En dat 18 uur is als je voor die tijd ongesteld word met veel rood...dat dat dag 1 is...daarna is de volgende dag de eerste dag.... Zowiezo niet met clomid beginnen zonder ongi!
als je namelijk niet ongi word, en er alleen bruinverlies komt zou ik dat toch nog ff na laten kijken....kan zijn dat je misschien toch geen eisprong hebt gehad...of dat je bmslijmvlies niet goed was.... Er is altijd een reden dat je niet ongi word.....en vaak is het reden om ff weer langs je gyn te gaan!
Oh ok..nou snap ik het. Maar ik begrijp dat de kans op een zwangerschap dus niet zo groot is? Anders had ik vandaag denk ik ook geen nega test gehad en waarschijnlijk ook geen bruin verlies.
idd...nega test in combi met bruin zegt bij mij...ongi...of vroege miskraam omdat je wat over tijd bent nu.... Heel af en toe zit er kansje in...maar ik zou er de hoop niet voor opbrengen meis....sorry.
Hhmm ok..maar dan zou ik morgen toch ook gewoon wel met de clomid beginnen? En heb jij ook een antwoord op bovenstande vraag over de innesteling en afstoting?
hey meis...mijn gyn zegt...rood bloed is cyclus...bruin bloed niet...dus ik zou nog niet beginnen of anders ff je gyn bellen of hij het er mee eens is dat je dit als ongi beschouwd.... Straks begin je te vroeg en komt je ongi nog....dan is je lichaam helemala in de war.... En innesteling van 1 eitje en de rest afstoten..weet niet..het komt voor....heb daar verder geen zinnig woord over meis...sorry.
Hoi Ikzelf, als antwoord op je vraag over meerdere eitjes: dat bruinverlies wordt niet daardoor veroorzaakt volgens mij. Het kan heel goed dat er 1 van de 3 eitjes bevrucht is en de andere niet (dat is nl waar ze bij IUI op rekenen, dan zijn er meestal meerdere eitjes en je wil maar 1 kindje). Maar eitjes leven maar max 48 uur. Dus die twee die dan niet bevrucht zouden zijn, zijn allang dood en afgestorven. Dat zie je verder niet terug. Het bruinverlies (en eigenlijk vooral het helder rood), wordt veroorzaakt door de afbraak van het baarmoederslijmvlies. Als er wel 1 eitje bevrucht zou zijn, dan ben je zwanger en blijft je bms dus in stand. Dan zie je dus helemaal geen bruinverlies. Het enige waar je nog op kan hopen (maar is een kleine kans) is dat het bloed is van een innesteling dat er pas een paar dagen later uitkomt en dus nu bruin is. Maar dat zou wel erg laat zijn, als je nu al over tijd bent. Helaas blijft het dus ff afwachten! Maar inderdaad dus ook nog niet met medicatie beginnen die vanaf dag 1 moet: bruinverlies is geen ongi nog en dus zit je nog niet op dag 1. Zo simpel is het helaas. groetjes en succes met de spanning/wachten.