help, februari wordt mn jongste dochter 2 jaar! helemaal leuk natuurlijk, maarrrrr wat geven we haar kado? ik vond het met de sint al zo moeilijk. ze heeft een oudere zus van 4 jr, dus bijna alle meisjes dingen hebben we al in huis Fiets...ligt al op haar te wachten Loopfiets ligt al op haar te wachten Keukentje hebben we al Heel veel duplo hebben we al Puzzels ed te over! Poppenbedje, buggy, maxi cosi hebben we al..... Wie heeft er nog leuke ideeen???
Voorleesboeken Fotoboek waar ze zelf in kan kijken Klei Verf Knutselspul, dat heb je nooit genoeg met 2 meiden! Schommel Stoeltje voor in dr kamer Playmais Badpak Badlaken Cd
krijtbord, muziekinstrumenten, klei, boek, dvd van dribbel, molletje of kipper, haarspeldjes, badspeelgoed, dekbedovertrek, peuterbed, etc
Lastig he, ik ken het helaas. Ik kon haar nog wel blij maken met een Quinny poppenwagen en My Little pony trouwkasteel. En ze heeft een speelgoedpiano gekregen, deze: BRUIN - Grote piano, zwart - BRUIN - Toys"R"Us
Een dekbedovertrek van iets wat zij erg leuk vindt en haar oudere zus nog niet heeft. Lisa heeft er toen ze 2 werd 2 gekregen, 1 van Barbapapa en 1 met paarden. Klei vond en vindt ze erg leuk. Hier is nu vaak ruzie om de grote pop, dus Lisa krijgt waarschijnlijk voor haar verjaardag een eigen grote pop. Maar ik snap het probleem wel. Moet hier ook weer flink gaan nadenken voor Lisa's 3e verjaardag.
bedankt voor de tips! Hoorde vandaag mn schoonzus vertellen over een spelletje Boomgaard of zoiets? Schijnt ook leuk te zijn voor 2 jarigen en hebben we nog niet. Dekbedovertrek lijkt me ook wel leuk. Ergens dit jaar gaat ze een groot 1 pers bed krijgen. Verf hebben we idd ook nog wel nodig...... Stom he dat je zo moet verzinnen wat je kan geven! Klinkt verwend ik weet het!
Dit zijn hier echt grote successen... Nijntje magneetbord Google Afbeeldingen resultaat voor http://wateenspeelgoed.nl/contents/media/l_12250_l.jpg Nijntje stickerboek met herbruikbare stickers bol.com | het grote nijntje stickerboek, Dick Bruna | Boeken