Hallo, Ik ben vorig jaar in september gestopt met de pil. De eerste maanden had ik een zeer lange cyclus en heel onregelmatig. Nu had ik vanaf april een regelmatige cyclus van 35-36 dagen. Mijn eisprong zou op 25/8 geweest zijn. We hebben 24,25 en 26 gemeenschap gehad. Nu zit ik al op dag 41 van mijn cyclus. Ik heb wel barstende hoofdpijn en rugpijn. Ik heb al 2x getest en de test is negatief. Ook heb ik vorige week bloed laten prikken en hieruit bleek ook niet zwanger(gewone algemene controle). Kan het zijn dat ze uitblijven vanwege de stress of maak ik nog kans om zwanger te zijn? Groetjes en alvast bedankt
Weet je zeker dat je op de 25ste je eisprong hebt gehad? In principe worden de meeste vrouwen rond de 14 dagen na hun eisprong ongesteld, op hoeveel dpo zit je nu? Stress kan zeker een boosdoener zijn, maar dat hoeft niet.
Ik zit op 18 dagen na de ovulatie als ik 25ste mijn ovulatie gehad heb.. Mijn laatste maandstonden zijn van 4 augustus.
Nog steeds geen menstruatie, ook geen buikpijn of menstruatiekrampen. Enkel veel waterige afscheiding..
Een bloedtest kan veel eerder aantonen of je zwanger bent dan een urinetest. Je bent helaas dus niet zwanger. Je hebt getemperatuurd dat je zo zeker weet dat je je eisprong gehad hebt? Kun je je temperatuur kaartje wellicht plaatsen in dat geval? Of heb je ovulatietesten gedaan? Een positieve ovulatietest geeft helaas geen garantie dat je daadwerkelijk een eisprong krijgt. Het geeft alleen de LH-PIEK weer. Of heb je je eisprong berekend middels een app of calculator ? Of denk je het gevoeld te hebben? Kortom: Hoe weet je zo zeker je eisprong op de 25e gehad te hebben?
Ik weet het natuurlijk niet 100% zeker, maar omdat ik 3 maanden op rij een regelmatige cyclus van 35 dagen gehad heb moet het wel rond de 25e geweest zijn, of niet? Ik doe berekeningen via een app. Ik heb een cyclus ingesteld op 30 dagen en op 35 dagen. Op de dagen die dan aangegeven staan als vruchtbaar hebben wij regelmatig seks. Ik ben langs de gynaecoloog geweest en die wilt eventueel een test doen om te kijken naar de eisprong, een echo nemen en bloed te prikken om het aantal hormonen in het bloed te bepalen. Maar nu dat ik zo laat ben is het wel moeilijk om mijn volgende eisprong te berekenen, want ik moet rond die dag komen.. Ik ben nog nooit zo laat geweest met mijn menstruatie.
Nog steeds geen menstruatie :/ buikpijn, misselijk, hoofdpijn en pijnlijke tepels. Testen blijven negatief
3 rondes dezelfde lengte cyclus zou ik geen garantie noemen... Het kan ook zijn dat je een ronde over slaat, dat kan voorkomen. Misschien kan je ovulatietesten gaan gebruiken? Het zou zo kunnen dat je ovulatie nog niet geweest is. Als je bloedonderzoek zegt dat je niet zwanger bent, ben je dat echt niet helaas
Dat hoeft helaas niet dan op de 25e te zijn. Als je menstruatie zo veel later is, dan is de kans groot dat je eisprong ook veel later is geweest (of misschien moet hij nog komen).