Hallo,ik weet nu onderhand wel dat me lichaam me flink voor de gek kan houden maar momenteel snap ook ik er niks meer van..nergens last van geen pijntje of dingetje tebekennen maar ook niet ongesteld..moest 10 September ongesteld worden maar nog steeds niks,3 negatieve testen en heel veel verwarring,iemand die dit ook mee gemaakt heeft?
Hoi, Dit had ik vorige maand. Mijn cyclus duurde toen ineens 6dagen langer.. Irritant als je zo in de war wordt gebracht he?
Het kan toch ook zijn dat je wél zwanger bent, maar gewoon geen kwaaltjes hebt? Je hoort vaak genoeg vrouwen die de eerste weken nergens last van hebben, of ben ik nou gek?
Heb ik ook wel eens gehad inderdaad.. ineens kwam mn menstruatie een week later terwijl ik het altijd op de minuut gelijk kon zetten..
Je bent nu dus 3 dagen overtijd? Zou me er nog niet druk over maken hoor. Hier vaak een cyclus van 32 dagen maar ook wel eens van 27 gehad. Het kan gewoon elke maand wel iets verschillen. Gebruik je ovulatietesten of iets? Als je je eisprong niet hebt gevonden dmv ovulatietesten of temperaturen kan hij ook gewoon wat later zijn geweest. Ook dat kan elke maand weer anders zijn, waardoor je cyclus dus ook weer wat langer kan zijn.
Hier elke maand cyclus van 26 dagen gehad,idd misschien nu deze maand wat langer,en me ei was rond 27aug (positieve test) Zal wel loos alarm zijn ivm de 3 negatieve testen *zucht*
Helaas geeft een positieve ovutest geen garantie dat een eitje ook echt springt. Soms is een tweede piek nodig. Kan dus zijn dat die een tweede keer wel is gesprongen en dat je nu nog te vroeg bent met testen. Afwachten is het enige wat je kan doen. Je kan om de paar dagen een keer testen aangezien hcg tussen de 48 en 72 uur verdubbeld.
Ik duim ook voor je! Zoals je aan mijn onderschrift kunt zien ben ik enorm regelmatig ongesteld. Vorige maand in eens 5 dagen later dan normaal. Kan helaas gebeuren Hoop voor jou dat je gewoon een late tester bent!
Als je op 27 augustus een positieve ovulatietest hebt dan is dat uiterlijk 29 augustus je eisprong. Dat zou dan betekenen dat je nu 1 dag overtijd bent? Of is de tijd bij jou tussen eisprong en menstruatie geen 14 dagen? Hopelijk is het gewoon raak en heb je over een paar dagen een mooie positieve test!
Je heb gelijk,bij mij zit er ook 14 dagen tussen dus moet gewoon even afwachten..pff wat duren de dagen dan ineens lang zeg
Heel vervelend, die onzekerheid. Hier een klein beetje hetzelfde verhaal. Ik ben inmiddels 10 dagen over tijd en heb al twee negatieve testen in handen gehad. Ik loop al wel 1,5 week rond met menstruatiepijn ... Door de gynaecoloog is ons verteld dat wij op de natuurlijke manier nauwelijks kans hebben om zwanger te worden (probleem ligt bij m'n man, die heeft te weinig zaadjes), dus ik ga er maar van uit dat mijn lichaam in de war is. Normaalgesproken heb ik een hele regelmatige cyclus.
Mijn cyclus was de laatste 3 maanden 35 dagen. Nu is hij al 47 dagen.. Hoofdpijn, buikpijn, misselijk, gevoelige tepels maar testen blijven negatief