Sokken

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Zara75, Dec 23, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Ik heb deze slofjes gekocht.
    Rose kleurige leren babyslofjes een met vlinder bij een bloem gevoerd met warm acryl immitatie bont.
    Ze zijn goed gevoerd, maar nog net ietsje te groot. Ik heb het vermoeden dat dat de reden is dat mijn dochter soms toch koude voetjes heeft als ze ze buiten heeft aangehad..
    Nu ben ik dus op zoek naar lekkere warme sokjes en ik kan eigenlijk alleen maar wollen sokjes vinden als ik erop google...
    Gaat dat niet ontzettend jeuken of hebben ze dat spul 'jeukproof' gemaakt? ( lijkt me wel toch??)
    En hebben jullie anders een andere optie qua sokken?
    Mijn dochter heeft echt minivoetjes dus het is lastig om passende buitenschoentjes te vinden die ook nog gevoerd zijn...enkellaarsjes zijn ook niks,haar hiel blijft niet netjes in de schoen zitten.
    Ben dus echt op zoek naar warme sokken.

2. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    Ik heb laarsjes van a@pie gekocht voor mijn dochter, zijn ook heerlijk gevoerd en van echt leer. Ze zijn lekker hoog en makkelijk aan te doen. Ze gaat in de voetenzak in de kw daardoor blijven haar voetjes ook lekker warm. Ik heb gewoon sokken van de wibra voor haar die zijn wat langer, lekker warm voor de beentjes.

3. Zara75

Zara75 VIP lid

Jul 10, 2007
    12,033
    6,135
    113
    Happyland
    Laarsjes werken niet bij mijn dochter.
    En ben op zoek naar wintersokken...

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

Feb 17, 2011
    2,665
    8
    38
    Dat is jammer, ik heb wel eens van die soort fleece achtige sokken gezien, maar geen idee of je die ook in kleine maten krijgt. Kijk eens bij zeeman of wibra?

5. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    #5 piccolina, Dec 23, 2013
    Last edited: Dec 23, 2013
    HM heeft fijne sokken gebreid.
    Ik geloof dat het niet 100% wol is.
    jeukt niks want dat doe je toch niet op blote voeten maar op sokken al van katoen.
    Jeukt alleen wol(behalve merino en alpino/alpaca) op blote lichaam

Je kan zoeken naar merino babysokken is erg warme wol maar jurkt niet omdat het babywol is en 100% eco
    Voorbeeld deze maar er zijn tig keuzes
    Bieq Jip&Jan Slofsokje | Thema Company
    Bieq slofjes Jip&Jan Ecru merino wol
    Baby Natura - 100% Biologische Online Baby Speciaalzaak

Hier gaan ook alle uggs en schoenen uit hihi - de hiel past ook niet.
    Ik gebruik HM sokken en als ze heeft dunnere legging of maillots doe ik nog merino knuekousjes overheen.

Je kan sokken ook zelf makkelijk breien van babyalpino/baby merino
    Gebreide DROPS sokken met boordsteek patroon van "Baby Merino". ~ DROPS Design

6. piccolina

piccolina VIP lid

Mar 5, 2012
    7,199
    5
    0
    Overigens de reden dat het koud is niet dat het te groot is
    Maar dat het acril is. Is soort poliester daar wordt je niet warmer van. Wel zweterig en koud

7. XmoniqueX

XmoniqueX Bekend lid

Jan 1, 2011
    945
    0
    0
    Uden
    Bij prenatal hebben ze lekkere dikke sokken.

8. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

Nov 20, 2013
    4,614
    1,155
    113
    hier ook aapies en die gaat echt niet uit hoor, tenzij je ze natuurlijk veel te groot koopt. mijn zoontje heeft er gewone sokken onder en nooit koude voetjes.

je hebt bij aapies veel verschillende soorten modellen, je kunt dan de voetjes van je kind opmeten en zo de juiste maat bestellen!
    en aapies zijn van echt leer!

Share This Page