Deze ronde vol enthousiastme gestart met iui in gestimuleerde cyclus. Op dag 3 gestart met spuiten gonalf 75eh. Al snel kreeg ik al last van krampend gevoel in de eierstokken, dus ik vroeg om een vroegere eerste fm op dag 6 van mijn cyclus. Er waren toen 4 follikels van 9 a 10mm 2 dagen later terug gekomen en helaas de stimulatie moest stoppen omdat ik al 6 stuks had groeien van 14mm Nu afwachten wanneer mijn menstruatie komen gaat... En dan een uitgangsecho op dag 2 of 3 Als het er dan rustig uitziet mag ik opnieuw starten maar dan met 37, 5 eh In het ergste geval weer een extra maand overslaan.. Nou was ik benieuwd naar mensen die hetzelfde meegemaakt hebben en hoe verliep jou cyclus en uitgangsecho mocht je gelijk weer door of werd er nog een maand afgewacht vanwege onrustige eierstokken?
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad alleen ik spuit Fostimon. Ik had er alleen iets meer ( 8 ) . Ik moest daarna ook nog een rust maand want ik had er twee cystes aan overgehouden. Hoe meer follikels hoe groter de kans op cystes. Dus het kan zijn dat je hierna nog een maandje moet wachten
Ik heb een keer 3 grote gehad en moest toen afbreken. Ik heb toen Provera gekregen. Ik werd toen zelfs ietsje eerder ongesteld en mocht de maand erna door. Ik was wel echt helemaal over mijn piss, want had hormonen gespoten voor niks en nog een maand wachten. Hoe gaat het met jou? Sterkte!
Ik ben in totaal drie keer overgestimuleerd geweest. Twee keer kon ik de cyclus erop gewoon weer verder en was alles weg, maar één keer bleef er een cyste zitten en duurde het nog een extra cyclus voor ik weer verder mocht. Succes!
Hoi, Ik ben deze maand ook begonnen met mijn eerste IUI, maar dan met Clomid ipv Gonalf. Bij mij zijn er ook 6 eitjes groter dan 14 mm gegroeid, daarom is de IUI afgebroken. Ik ken het gevoel dus, heel frustrerend. Ik ben ook benieuwd of we volgende maand gelijk weer verder mogen.
Pfff wat enorm klote allemaal Ik hoop zo dat er geen cystes overblijven.. Ik heb trouwens geen provera of iets voorgeschreven gekregen
Hoi Hoi! Heb het ook meegemaakt eerste keer met clomid 50 mg had ik er 4 dus moest afgebroken worden. Toen gingen we naar halve pillen clomd dus 25 mg, wederom 2 en bijna een 3de... Toen overgegaan op menopur om de dag een injectie en dat werkte goed, mooi 1tje. Helaas niet zwanger geraakt nu in de 2de ronde op dezelfde manier.
Mijn laatste ronde was zo; ik had (wel na ophoging en 1 keer teveel gespoten want het was lastig met afmeten) 6 follikels links en 2 rechts. Na mijn menstruatie en uitgangsecho, zaten er nog een paar follikels dus dat werd een maand rust . Volgende ronde weer 75 maar dan niet ophogen.
hoe is het nu met jullie? ik neem vanaf volgende week zaterdag de kuur primolut om cyclus af te breken...zodat ik begin november weer verder kan