Hallo allen, Vandaag 14 dagen na terugplaatsing de zoveelste test gedaan en wat zie ik binnen een minuut: het hcg streepje komt tevoorschijn. Echt wel licht hoor dus wil me niet direct rijk rekenen en een andere test durf ik nu even niet te doen.... İk hoor best wel veel negatiefe geluidn over deze test, is dat ook echt zo? Verder lijkt het alsof ik ongestels moet worden maar dat het maar niet doorzet... Om gek van te worden dit!! Want ik denk dan nu zou ik te veel geplast hebben ofzo.. Hij knalt er helas niet uit maar thuis echt wel een kruisje zichtbaar Wie heeft ervaring met deze kv kruisjes test?
Gewoon een andere test doen.. Desnoods een digitale...vaak moet je het woordje zien om het te geloven...dat woordje...'ZWANGER' Gefeliciteerd !
Ik zou ook even een andere halen. de kv 2 voor 5 euro bijvoorbeeld. of de cb digital. Zoals hierboven gezegd dan zie je het ook daadwerkelijk
Ja dat vind ik ook en hoe vaker ik er naar kijk dea te meer ik denk hij is wel licht hoor.. Maar een digitale durf ik even niet, bang voor de teleurstelling denk ik..
Nou deze is positief hoor! Gefeliciteerd. Gewoon een digitale doen, leuk juist dat woordje zwanger. Volgens mij zijn deze testen prima toch?
Ik vind m ook positief! Als je twijfelt doe je er nog 1? Kv2voor5 hoor ik goede dingen over. Alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Ik vind hem ook positief. .! Maar inderdaad voor de zekerheid een digitale cb doen het woordje zwanger zien is altijd leuk. .! Voorzichtig gefeliciteerd. ..!!
Hahahaha moet wel lachen om alle reacties geeft de burger weer moed zeg maar.. Mijn vraag was idd meer van zien jullie hem ook, of zie ik gewoon wat ik wil zien İk heb een cb gehaald die gaan we van het weekend maar eens testen. İk ben benieuwd.
De test is gewoon goed hoor dus je bent gewoon pril zwanger! Voor je eigen gemoedsrust kun je nog een keer testen, heb ik ook een aantal keten na mijn eerste positieve test gedaan! Ondanks dat mijn bloed die dag ook nagekeken was en ik mijn antwoord al had
Wel vanochtend ook getest met clearblue en weer een hele duidelijke kruis. Ook nu ga ik aan deze test twijfelen. Waarom ik dat doe weet ik niet, maar het is zo moeilijk te bevatten allemaal. Ben niet de enige neem ik aan die twijfelt aan de test. Ik bedoel kruisje betekent toch gewoon HCG?? Kan iemand mijn twijfel wegnemen aub?!
Niet twijfelen!! Gewoon genieten! En echt even die digitale met zwanger erop halen. Dan is alle twijfel weg
zeker! plusje is zwanger. zonder hcg geen tweede streep. Heb je een foto van je cb plus test? En anders een digitale doen voor extra zekerheid
Ooo meiden wat doet dat me goed, jullie snappen het immers allemaal M'n test komt er zo aan..... Vandaag 15 dagen na tp.
Zo een bijsluiter maakt je ook helemaal gek vind ik hoor. Al die regeltjes: dat het even dikke strepen moeten zijn, etc etc.. Ben de hele dag al in een lichte shock wil mn gedachten ergens anders op zetten maar lukt niet..