3 follikels, daag kans..

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door ShallY, 29 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Ik had ook 3 eitjes.. Kregen gemeenschapsverbod.
    Uiteindelijk een iets lagere dosering gekregen en dat werkt nu wel goed.

Ik zou het risico in ieder geval niet nemen.

2. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ohh gefeliciteerd mavi!

Ik vind het alleen zo moeilijk om geen utrogestan te gaan gebruiken want wat als het mis gaat mocht ik zwanger zijn. Daar zit ik zo ontzettend mee in mn maag.

Hopelijk kan ik mn gedachtes snel verzetten want maak mezelf helemaal gek zo.

3. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Als ze op springen staan dan heb je waarschijnlijk morgen of overmorgen eisprong dus dan zou ik vanaf dan utrogestan gaan gebruiken.

4. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Maandag heb ik een meting gehad en toen stonden ze op springen. Ben dinsdag met ovulatietesten begonnen en toen was het net eens een knaller. Gisteren was ie nog lichter en vandaag was er helemaal niks te zien. Dus denk dat m'n piek zondag of maandag al geweest is.

Ik weet dus niet zeker of ze gesprongen zijn maar dat vermoed ik wel want heb ook geen pijn meer door het groeien van de follikels.

Kan het heel veel kwaad als ik de utrogestan ga gebruiken? Ik heb natuurlijk al reacties gehad dat ik vooral niet tegen het verbod in moet gaan maar ik zie dit echt als een weg gegooide kans. En hoe groot is die kans dat het een meerling wordt. Wij kunnen het gewoon niet laten gaan.

Met m'n vriend eigenlijk erover gehad om utro te gaan gebruiken als ik positief test maar zal dit niet te laat zijn? Zal het nog nut hebben dan?

Dit was ook de eerste insteek van de arts maar vorige week tijdens ons gesprek kwam ze erachter m'n progesteron na de eisprong te laag is. Daarom zou ik utro gaan gebruiken na de eisprong.

Maar ja, het kan misschien ook wel goed gaan. Pff..

Ik ben gewoon heel erg bang dat als ik positief test het weer mis gaat (heb eerder 2 miskramen gehad).

Lekker ingewikkeld hé. Haha.
    Wel, niet, wel, niet, wel, niet..

5. liefkleintje

liefkleintje VIP lid

16 jun 2011
    5.790
    1.142
    113
    Vrouw
    Wij hadden bij de eerste IUI poging ook 3 follikels die op springen stonden.
    We mochten nog IUI doen, maar wel met het risico op een meerling!

We hebben geen IUI gedaan en zelf ook niks gedaan! Zeker omdat het pas onze 1e IUI zou zijn en we niet wisten hoe ik zou reageren. (er was geen oorzaak bij ons)

Uiteindelijk de maand erna met een lagere dosis gaan spuiten en zwanger geworden met 1 follikel! Wij zijn dus blij dat we het niet gedaan hebben!
    (al was de keuze heel moeilijk, want je wil zo graag!!)

6. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Zou het alsnog baad hebben als ik nu nog utrogestan ga gebruiken tot zaterdag? En kan het geen kwaad?

Heb vandaag wat bloedverlies, uitgaande van dinsdag of woensdag m'n eisprong is dat wel erg vroeg. Daarom m'n vraag over de utrogestan.

7. mavi derya

mavi derya Fanatiek lid

4 dec 2011
    3.414
    0
    36
    Vrouw
    zuid holland
    Ik weet het niet ik heb nooit utrogestan gebruikt. Kun je het ziekenhuis niet vragen? Ik was benieuwd wat jullie besloten hebben ? Maar jullie zijn er toch voor gegaan zo te lezen?

8. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Ja we zijn er voor gegaan maar dus wel zonder utrogestan. En nu zit ik vet in onzekerheid. Sinds maandag af en toe een veeg bloed en vandaag wat meer. En nu is het ineens over. Laat die menstruatie maar komen want dit vind ik ook niks.m

Zo weet ik niet of ik nu moet uitgaan dat het een menstruatie is zodat ik vrijdag weer kan spuiten ja of nee. Het kan 3 dingen betekenen of een innesteling,of het gaat mis of ongesteld.

Deel Deze Pagina