Bij deze nog even een update. Ik ben vandaag in het ziekenhuis geweest. Van de 5 eitjes zijn er 3 bevrucht. Hieruit zijn 2 mooie embryo's ontstaan. Eentje is er vandaag teruggeplaatst en de ander kan hopelijk een cryo worden. Al met al dus toch een zeer geslaagde IVF-poging!! Nu nog 2 weken hopen een mooi eindresultaat.
Nog even een update....... De eerste wachtweek is voorbij (ging goed en was snel voorbij), maar de spanning begint nu toe te nemen. Gisteren kregen we nog wel heel goed nieuws..........we hebben ook nog 1 cryo uit deze poging!! We hadden dus echt twee hele goede embryo's en dat is fijn om te weten. Hopelijk hebben we de cryo niet nodig, maar het is een fijn gevoel dat er nog een terugplaatsing mogelijk is (als het ontdooien goed gaat) vanuit deze ronde. Nog een klein weekje en dan weet ik of deze eerste poging het oh zo gewenste resultaat heeft gebracht!
Ten eerste dapper dat je doorgezet hebt. Zo zie je maar dat aantal follikels niets wil zeggen. Ik had er meer dan 20 en maar 8 eitjes. Van die 8 eitjes 7 bevruchtingen. Een is terug geplaatst en we hielden slechts 1 cryo over, dus kom op hetzelfde als jou uit. En het was genoeg ben zwanger van onze cryo. Succes en sterkte in deze wachtweken.
idd dapper dat je door gegaan bent! goed van je!! en super dat je een emmy in je buikie hebt en ook nog 1 de vriezer.. jiehaaaaa zoals je ziet in mijn onderschrift sta ik er ongeveer weer hetzelfde voor als jij.. ook hier in twijfel wat weer te doen.. dinsdag 2e fm hopelijk zijn deze 2 gegroeid en die 1 of 2 die er nog achter lagen ook mee gekomen.. spannend dus
Lieve dames even een laatste update.... Helaas was de test negatief en ben ik vandaag echt ongesteld geworden. Zo ontzettend balen!!! Heb net het zhuis gebeld en gelukkig mag ik wel direct de cryo deze ronde laten terugplaatsen. Ik hoop dat dat allemaal goed zal gaan en dat we daaruit een positief resultaat krijgen. We wachten af....