Nou dit klinkt vast hartstikke stom Er is op Zappelin een serie van Kikker en z'n vriendjes. En de man die de begintune zingt... goh, wat heeft ie een fijne stem zeg! Ik stel me daar een geweldig leuke en aantrekkelijke vent bij voor, al zit ik waarschijnlijk mis
Haha, wat grappig. Zo hou ik vooral van een zware stem, kan zo niet een speciefieke mannenstem noemen, al vind ik de stem van Jeroen Latijnhouwers wel mooi Van die mannen op de radio, dan denk ik dat er een knappe aantrekkelijke man achter zit en dan valt dat vaak enorm tegen. Zou je niet kunnen achterhalen van wie die stem is? Of misschien als je dat weet, is dan de stem ook opeens een stuk minder aantrekkelijk
Zeer zeker niet de knapste man, maar wat een stem heeft die vent! YouTube - 'Golden Voice' homeless man finds job, home after viral video success
Gevonden! Met de stemmen van Jamai Loman, Lotte Lohr, Daphne Groot, Rop Verheijen, Levi van Kempen, Machiel Verbeek en Sander de Heer. Introlied wordt gezongen door Wouter Hamel.
Hahaha nee hoor, aangezien ik geen idee heb wie Wouter Hamel is Edit: ohw... hij staat op wiki... whaha wat een bossie haar Ach boeiend, z'n stem blijft mooi!
Ik hou van donkere stemmen. Wentworth Miller (prison break) en Heath ledger had ook zo'n prachtige stem. En de dude die in de tudors speelt. *gaat ff zoeken* Jonathan Rhys Meyers schijnt hij te heten. Zwijmel...zucht
die bij de sprookjesboom , waar ze de poppen vast houden haha en..... ja rule,, hmm doe mij hem maar, maar ik doe dan wel mijn ogen dicht haha