Mutsy Spider

Discussion in 'De babyuitzet' started by Lientje, Jun 14, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ik heb een mutsy spider buggy gekocht, omdat ik ze erg mooi vind. Ik had gewoon een goede buggy eigenlijk, maar deze kon ik goedkoop overnemen van iemand. Ik heb er alleen geen boekjes bij. Op de site van Mutsy word ik ook niet wijzer. Ik wil nl graag weten of de maxicosi cabriofix erop kan worden gezet. Op de site staat alleen de maxicosi van mutsy. Weet iemand of hier adapters voor te krijgen zijn?

2. truus1980

truus1980 VIP lid

Sep 26, 2007
    6,259
    2
    36
    Bij Emmen
    Heb ook even voor je op de site gekeken van Mutsy. Omdat ik zelf ook een liefhebber van Mutsy ben. Dr staat wel dat je een autozitje kan bevestigen op de Spider. Dus ik denk dat je zeker ook wel een maxi cosi dr op kan zetten. Je hebt dan ziewiezo wel de adapters (maxicosi-mutsy)dr bij nodig.

Veel succes met de aanschaf van je spider.

3. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Een maxi Cosi kan er wel op, maar je hebt dan wel een apart verbind-stuk nodig. De autostoel van Mutsy zelf past wel direct.

4. romireno

romireno Lid

Jun 12, 2008
    36
    0
    0
    huismoeder
    nunspeet
    Ik heb de mutsy urban rider en daar heb ik ook gewoon de maxi-cosi cabrio op zitten. met de bijhorende adapters.

Moet lukken dan! Succes

5. Jalea

Jalea Fanatiek lid

Jun 24, 2006
    2,396
    0
    0
    ik dacht eigenlijk dat je op de spider alleen maar het mutsy autozitje klikken kan en dat er geen adapters zijn voor een maxicosi. maar dat is me vorig jaar eens verteld in een babyzaak, misschien verkeerd onthouden

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ben gister bij Prenatal geweest, maar die zeggen ook dat alleen de mutsy maxicosi erop kan. Nou ja het probleem is al opgelost. Ik heb een nieuwe kinderwagen van mutsy besteld bij prenatal, en daar kan hij wel op volgens mij.

7. romireno

romireno Lid

Jun 12, 2008
    36
    0
    0
    huismoeder
    nunspeet
    goeie info geven ze dan...Ik heb toch echt de maxi cosi cabrio op mijn mutsy!

Moet echt wel kunnen..Maar goed..een maxi van mutsy is toch ook oke..!

succes met de koop

groetjes wendy

8. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Ja maar het is geen urban rider. De spider is een buggy. Op de urban rider kan hij wel, dat weet ik, want die heb ik ook gehad.

9. romireno

romireno Lid

Jun 12, 2008
    36
    0
    0
    huismoeder
    nunspeet
    Nu is ie duidelijk... :D dacht dat het om de wandelwagen ging.. :(

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

Nov 24, 2005
    4,063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Nee, dat is geen probleem. De spider is een nieuw model, een buggy. Maar toch bedankt voor je inbreng hoor!

Share This Page