3-in-1 telfort ervaringen?

Discussie in 'De lounge' gestart door Napoleon, 28 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

    oxbow Niet meer actief

    hier ook telfort 3 in 1 en erg tevreden.
    Hiervoor hadden we ziggo en vaak met wifi geen verbinding op de laptop en nu nooit geen problemen meer.

    Hier dus erg te spreken en ook dat we nu een luxe ontvanger hebben met meer mogelijkheden dan het kastje van ziggo uit het jaar nul.
    En als je dan wat nieuws wilde moest je als jaren trouwe klant 150 euro betalen voor zo'n ding terwijl als nieuwe klant 69,- dacht ik.

    En het scheelt ons zo'mn 20 euro per maand.
     
  2. lovelymom

    lovelymom Fanatiek lid

    30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    hier aangevraagd !!! maar nooit meer!!!!
    had via i-net aangegeven dat het per 5 februari in moest gaan
    prima brief binnen staat er 2 maanden eerder op ik gebeld waar je eerst 3 kwartier in de wacht staat
    dan doe je verhaal zeggen ze dat ze moeten overleggen
    weer 20 minuten in de wacht en dan vertellen ze dat het geregeld word! prima denk je dan!!
    week later installatie pakket binnen met de zelfde verkeerde datum
    ik weer bellen.. weer een uur in de wacht voor je iemand aan de lijn krijgt
    krijg je te horen dat het niet meer veranderd kan worden :S
    dan vertel je dat je het geannuleerd wil hebben krijg je te horen dat dat ook niet kan..
    na 3 x gebeld te hebben krijg je iemand aan de lijn die het wel ineens kan annuleren!

    hier gaaaa ik nooit meer naar telfort!!!
     
  3. moontje2008

    moontje2008 VIP lid

    7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    hier slechte ervaring op dit moment.

    Afgelopen zondag HBO aangevraagd. Stond er bij dat een uur of twee kon duren. volgende dag nog niets en gebeld. Omdat we nieuw waren kon het 3 dagen duren, hadden we woensdag nog geen hbo moesten we terugbellen. Nou, je raadt het vast.. ik net teruggebeld.. omdat we tegelijkertijd het (gratis) pakket hadden aangevraagd kon het nog langer duren..

    ik zeggen dat ik het vreemd vond dat ze dat maandag niet hebben gezegd. diepe zucht van dat wicht aan de telefoon.. "er is ook storing dus hij doet het sowieso niet". Maar ik had net gekeken en de storing die er nu is heeft alleen betrekking tot het afspelen van opnames van extra kanalen.. "oh..dat kan ook".

    dus ik weer vragen wanneer hij het nou wel ging doen, dat kon ze niet zeggen.. ik moest maar afwachten.. dus ik vragen waar ik een klacht kon indienen.. "u wacht eerst maar even tot vrijdag af en anders belt u maar weer mevrouw".. uh nee, waar kan ik een klacht indienen.. "ergens op de site, moet u maar even zoeken".

    heb hem er toen maar opgegooid..
     
  4. Amare

    Amare Niet meer actief

    Hier ook een negatieve ervaring. Nu een week overgestapt.
    Telfort had vorige provider gevraagd van de lijn af te gaan en alles af te sluiten. Geen probleem, alleen had telfort alles op maandag af laten afsluiten terwijl ze de week er op pas alles zouden installeren. Na veel telefoontjes kwamen ze dan toch op dinsdag alles installeren.
    Nu dus een week lid en we hebben een kapot modem. Tuurlijk kan gebeuren, alleen we krijgen pas volgende week ons nieuwe modem! !! We zitten nu dus een week zonder internet en televisie.
    Ik heb nu al spijt van de overstap!
     
  5. Napoleon

    Napoleon VIP lid

    19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja dat zijn lullige dingen lise... Hopelijk snel opgelost!
     
  6. chrystel73

    chrystel73 VIP lid

    9 jan 2009
    6.302
    2.577
    113
    ik heb net alle spullen in huis. volgende dinsdag wordt het opgeleverd.
    Ik ben heel benieuwd. Vooral interactieve tv waarbij je heel makkelijk even een programma op stop kan zettten lijkt me handig.
    Het is iig goedkoper dan bij Ziggo waar we nu zitten
     
  7. Rica

    Rica VIP lid

    16 mei 2008
    7.521
    105
    63
    Vrouw
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    wij hebben tv en internet, prima! goede aandbieding gehad en geen problemen tot zover!
     
  8. Wen1975

    Wen1975 Fanatiek lid

    21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik snap het niet. Iedereen roept dat ze zoveel goedkoper zijn dan Ziggo, maar als ik het bereken dan kom ik op dezelfde prijs ongeveer uit per maand. Alleen heb ik bij Ziggo dan meer tv-zenders voor dat geld. Maak ik ergens dan een rekenfout als iedereen het veel goedkoper vind dan Ziggo?
     
  9. Mango26

    Mango26 Fanatiek lid

    10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Hoeveel betaal je bij ziggo dan, en voor welk pakket?

    Wij betalen daar nu ong. 70 euro per maand voor alles-in-1-plus en het uitgebreide zenderpakket.
    Bij telfort komen we straks op ong. 40 euro per maand voor tv, internet en extra zenders (alleen tel. hebben we laten vallen want die gebruiken we nooit)
    Scheelt ons 30 euro per maand!
     
  10. miss40

    miss40 Bekend lid

    18 mei 2011
    543
    0
    16
    noord-holland
    Telfort bevalt ons goed, hebben alleen een probleem met bellen regelmatig, dan bel ik en dan hoor ik de gebelde wel, maar de gebelde hoort mij niet. Dan bel ik nog maar een keer en dan is de verbinding wel ok.
    Heb net een nieuwe telefoon gekocht, dacht dat het daar aan lag, maar nu gebeurt het nog steeds. Heb het opgezocht op google en schijnt toch vaker een probleem te zijn. Maar verder ben ik heel tevreden, internet prima, alleen met tv doet alleen het geluid het soms niet. Als ik dan de tv weer uit en aan zet, doet het geluid het meteen weer. Maar vergeleken met andere providers is telfort echt stukken goedkoper. En de rekening klopt ook altijd.
     
  11. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Hier had ik op de dag van aansluiting, geen internet. Dus ook geen tv en telefoon...
    Gebeld en binnen 10 min iemand aan de lijn. Die heeft alle stappen met me doorgenomen en vanaf daa testen gedaan. Ze konden zien dat het signaal niet bij me aan kwam.. dit lag dan aan de telefoonaansluiting van kpn. Zij hebben kpn gewaarschuwd dat het nagekeken moest worden. Helaas duurde dit een paar dagen.maar goed, daar kon telfort niets aan doen. Kpn heeft de boel door gemeten en gerepareerd en alles deed het weer. Kreeg keurig een sms van telfort dat alles het volgens hun gegevens weer goed deed. Na een paar dagen geen internet, gebeld en meteeniemand aan de lijn. uitgelgd wat ik al geprobeerd had.testen gedaan en x
    Er bleek een update geweest te zijn en mn modem was hierdoor ws kapot gegaan. Hij vond het zeer lullig en beloofde meteen een nieuwe op te sturen. Volgende dag zou deze er zijn. Kreeg een sms dat hij aangevraagd was en verzonden. Volgende dag stond de pakketdienst aan de deur met het nieuwe modem! Vervolgens aangesloten en een sms dat alles volgens de te testen goed werkten. Dus tot nog toe, service.
     
  12. Damay77

    Damay77 VIP lid

    18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ik betaalde eerst iets van 42 euro bij ziggo. MAAR, internet vaak zeeeeeeer traag, digitale tv was hier prut. De digitale ontvanger die ik 2 jaar terug erbij gekregen heb, werkte ook niet naar behoren en was defect. Jammer de bammer, mijn probleem.
    Vervolgens komt ziggo met een aanbieding voor een ontvanger voor een mooie prijs.niet dus, alleen voor nieuwe klanten. Iemand die al 8 jaar bij hun is die mag de volle mep betalen. Gebeld maar ik kreeg geen korting. Is maar net wie jd aan de lijn krijgt denk ik.
    Nu telfort en betaal 34 euro. Internet is veeel sneller en alles werkt beter.
     
  13. Wen1975

    Wen1975 Fanatiek lid

    21 nov 2009
    3.619
    0
    36
    .
    Nederland
    Ik betaal rond de 60 euro pm incl. extra zenderpakket en belkosten.
     

Deel Deze Pagina