3 iui gehad sperma hoeveelheid??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door marleen3, 26 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marleen3

marleen3 Actief lid

27 mei 2006
    317
    0
    0
    Haloo!

Ik heb een vraagje!

Ik heb 3 iyi gehad, ik heb nou 2 maanden rustpauze.
    VAndaag met de gynecoloog over gehad, wat er gaat gebeuren na de rustpauze.
    Ik krijg weer 3 keer iui met dezelfde spuit Prengyl.
    bij de eerste 2 iui behandelingen, waren de sperma hoeveelheid slecht ze waren onder de 1 miljoen en de 3e was goed was boven de 1 miljoen.
    De gynecoloog zei, dat de sperma hoeveel steeds beter ging, daarvoor dat ik straks weer 3 iui krijg, als het niet goed gaat dan krijg ik ivf.

ik heb dus een vraagje over de sperma hoeveelheid, wat kan ik dan doen om de hoeveelheid niet onder de 1 miljoen te krijgen, de dokter vond het ook raar dat de hoeveelheid steeds beter werd.

Ik op goeie antwoord van jullie

marleen

2. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    De kwaliteit van het sperma is idd niet zo 123 te beinvloeden is mij verteld.
    Wel kan alcohol, ziekte, stress, strak onderbroek enzo de kwaliteit negatief beinvloeden.

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Een man maakt elke drie maanden "vers" sperma aan...daarom kan de boel behoorlijk verschillen.
    Een virusje in de tijdens de aanmaak kan de hele boel al verstoren!
    Alcohol, drugs, koffie, tabak, strak ondergoed, stress zijn allemaal van invloed op het semen.

Je kan er dus niet meer aan doen dan gezond te leven.

Heel veel succes meid!
    Liefs ELmo

4. beavis15

beavis15 Lid

28 jun 2006
    36
    0
    0
    merchandiser
    randstad
    hoi,
    mij is verteld dat je voor de iui behandeling niet met elkaar naar bed moet gaan,dus niet meer als 3 dagen voor je iui gemeenschap hebben,ik heb n keer n dag voor mn iui sex gehad waardoor er toch veel minder kampioenen inzaten en mijn gynecoloog stelde mij die vraag,waardoor ik moest bekennen dat dat klopte,dat moest ik maar niet meer doen,t beste was eigenlijk ook om na je iui sex te hebben met elkaar,ik heb uiteindelijk 6 iui`s met pregnyl in 6 maanden gehad waar de laatste van slaagde na 5 lange jaren medische molen!dus hou vol,ook voor jou gaat dat zonnetje schijnen!
    suc6 groetjes
    sam

Deel Deze Pagina