zenuwen

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tessatessa1, 27 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tessatessa1

26 jun 2006
    5
    0
    0
    losser
    morgen bel ik mijn huisarts weer, om een nieuwe verwijzing naar de gyn. mijn vorige gyn heeft mij naar mijn idee niet goed voorgelicht en ik heb er niet zoveel vertrouwen in. het was al moeilijk om de eerste stap te zetten maar nu word het nog moeilijker. ik wil eigenlijk gewoon even mijn hart luchten want in mijn omgeving staan de mensen niet echt open voor mijn kinderwens. heeft iemand ervaring met het middel clomid want dat had mijn gyn voorgeschreven. ik moets het dag 3 t/m 7 innemen maar moet je daarna niet op controle, tenminste dat heb ik ervan begrepen maar mijn gyn heeft daar niets over gezegd. en ik werd er harstikke misselijk van. en ik ben al zo onzeker over de hele gang van zaken, dus dat helpt ook niet echt.

2. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hoi,

ja met clomid gebruik moet je wel op controle nog, de ene gyn doet t met bloedprikken op cyclusdag 21 of 22 en de andere gyn doet t met folikkelmetingen om te kijken hoe de eitjes groeien. succes!!!

lieffs radna

3. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee tessatessa1,
    kijk anders eens onder topic "vragen over clomid".
    hier staat heel veel informatie over het gebruik van clomid en de eventuele bijwerkingen.
    succes meid bij je nieuwe gyn!
    liefs elfje

4. tessatessa1

26 jun 2006
    5
    0
    0
    losser
    bedankt voor de tip ,ga gelijk kijken
    groetjes.......

Deel Deze Pagina