Menopur te korte bij apotheken...

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Pearl Amor, 14 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pearl Amor

Pearl Amor Niet meer actief

Mijn gyn had verkeerd gerekend samen met mij, dus voor vanavond heb ik te weinig Menopur... Heel veel moeite gedaan dat de dienst doende gyn een recept uit schreef. Kom je bij de apotheek, menopur op...

Ze hebben wel een bestelling gedaan, maar daar zat hij niet bij geleverd terwijl hij wel besteld was. De apothekers assistenten heeft heel omgeving Eindhoven en Helmond afgebeld, maar NERGENS is hij nog te leveren.

Waarschijnlijk, of bijna zeker is er dus een leveringsprobleem met menopur Nederland breed...

Ik zal morgen (gelukkig mag ik er dan al weer heen) aan mijn gyn vragen hoe het zit en wat voor mij de opties zijn...

Wilde even aangeven dat als je dus menopur gebruikt het kan zijn dat je geen menopur meer kan krijgen deze week.

2. sjak

sjak Niet meer actief

Hier in de buurt wordt de menopur altijd besteld en hebben ze dit nooit op voorraad... Als je iets te kort komt kan je dat vaak in de ziekenhuisapotheken halen.

3. Pearl Amor

Ben bij de ziekenhuispost geweest, hadden ze het dus niet...
    Hier is het altijd op voorraad, maar in heel onze regio niet te verkrijgen!

4. Damar

Damar Lid

14 aug 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4 Damar, 14 apr 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 mei 2013
    Heeft Apotheekzorg bijv. Ook niets meer?

Succes met zoeken,
    Damar

5. Pearl Amor

Heb van alles gekeken, maar kon verder niks vinden... :(
    Zelf kom ik uit de buurt van Eindhoven...

Jullie aanbod is heel lief :)

Damar jij komt uit de buurt van Nijmegen zie ik, is beetje uit de richting :(

6. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Ik had vorige week hetzelfde bij de zh apo in venlo.. Was wel besteld maar niet binnen gekomen. Ze had nog 1 ampul liggen en gelukkig had ik niet meer nodig, maar vond het wel raar. Mij eigen apotheek heeft het nooit op voorraad dus daar kom ik niet meer..

7. Pearl Amor

Ja in mijn dorp hebben alle apothekers het normaal op voorraad. De apothekers assistent snapte er ook niks van. Ze heeft alles afgebeld om er toch aan te komen. Wat zij raar vond is dat de leverancier er niks over zegt terwijl er best veel vrouwen het middel gebruiken. Zo naar de gyn. Kijken wat nu?! Ben bang primolut en dan iets anders.

Dan had jij net geluk zeg! Dankjewel voor je reactie dan weet ik ook dat ik het in Limburg niet hoef te proberen.

8. ICSIchick

ICSIchick Lid

27 apr 2013
    46
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ongeveer 2 weken geleden zonder problemen 90 ampullen menopur bij mijn apotheek opgehaald. Niks gehoord over leveringsproblemen. Ze was eerder ongerust over de pregnyl, maar ook deze heeft ze zonder problemen kunnen bestellen.

9. meissie1984

meissie1984 Actief lid

9 apr 2013
    245
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier in leeuwarden is ook genoeg,hadden genoeg op voorraad

10. little star81

26 apr 2013
    8
    0
    0
    Groningen
    Heb gisteren ook besteld, en kan het gewoon maandag ophalen... Bij ons moet je heel vaak van alles bestellen omdat het niet op voorraad is, dus bij dit had ik dat ook wel verwacht.

11. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Dames, het aanbieden van medicijnen is niet toegestaan.

1.26 Het aanbieden van medicijnen is niet toegestaan op Zwangerschapspagina.nl. Onderwerpen waarin medicijnen worden aangeboden zullen direct worden verwijderd. Ook het vragen naar medicijnen is niet toegestaan. Vragen omtrent het gebruik van medicijnen is wel toegestaan.

Deel Deze Pagina