vrijdag naar de logopedie geweest...en weer wat geleerd. Wat ik me altijd af heb gevraagd, en wat het CB altijd afdeed als iets wat normaal was. Als ik borstvoeding gaf aan ons meisje, dan moest ik een handdoek om haar, mezelf en op mijn benen leggen.....anders was ik zeiknat! Ik had ook altijd het gevoel dat mijn meisje honger had na 2!! borsten...en er zat echt niets meer in.... Op het CB zeiden ze...dat is de stuwing, probeer wat af te kolven of te doen met je handen....gedaan maar nog lekken. Later fles gegeven...en daar ook altijd zeiknat! Dacht dat het bij mijn dochter hoorde, dat de speen te groot was...maar kleinere speen was er niet (de 1 standen van avent)..... Ze dronk wel gewoon een half uur over de fles, liet enkel de helft langs haar mond lopen. Nu blijkt dus, dat is een teken van de zwakke kaakspieren en tong spieren die ze nu heeft......had ik hulp bij kunnen krijgen waardoor ze nu misschien wel normaal zou eten...en praten!! Wat ben ik boos....en teleurgesteld dat het CB dat niet herkend heeft. Mijn logo zei wel, dat het CB daar niet in getraind is..dus daarom valt het ze niet op...ze zullen het bijna altijd afdoen als teveel stuwing enz....... Ook vrijdag de classificering van de CIZ binnen gekregen. Ze mag nu al op school, maar wij hebben besloten voor haar rust en regelmaat dat pas na de grote vakantie te doen. Anders wisselende juffen, klasjes kindjes enz.... Groetjes, MIranda
Oh meid toch! mooie geschreven meid! Wees sterk voor jullie lieve meid! Ze doet het allemaal zo goed en daar moet je 100% trots op wezen! Geniet van je meisje en van je zwangerschap! Knuffel