Drukkend gevoel naast navel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Annebeth, 1 sep 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    #1 Annebeth, 1 sep 2018
    Laatst bewerkt: 1 sep 2018
    Hoi iedereen. Ik zit op 8dpo en ik heb nu al een aantal uur lang continu een soort zeurend pijntje/drukkend gevoel schuin rechts onder m'n navel. Af en toe een trekkend gevoel aan de andere kant. En een beetje rugpijn. Terwijl ik de afgelopen dagen niks voelde.

Nu meen ik me dat ook te herinneren als 1 van de eerste zwangerschapssymptomen bij mijn eerste kindje, alleen dan op een ander plekje in mn buik. Het voelt in elk geval heel vertrouwd.

Maar voor ik mezelf rijk reken dacht ik, even vragen of anderen hier het herkennen. Zou het de innesteling kunnen zijn? Of eventueel een soort bandenpijn (omdat het plekje wel iets hoger lijkt te zitten dan de baarmoeder.)

Oooh zo spannend ^-^

2. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik weet niet wat het is, ik voel altijd vanalles. Maar ik hoop zooooo voor je dat het is omdat je zwanger bent! Lekker nuttig antwoord hè :)

3. Annebeth

Annebeth Bekend lid

11 sep 2015
    688
    449
    63
    @Lisanne1811 geeft niet hoor :D ik hoop het voor jou ook zo erg! Ik zou mezelf echt zo'n geluksvogel vinden als het gelukt is.... ik zeg altijd tegen mijn man: dat gedeelte na die eisprong zit wel goed. Maar man wat is het moeilijk dat eitje zo ver te krijgen ;)

Nu maar hopen dat mijn lichaam mijn woorden waarmaakt

Lisanne1811 vindt dit leuk.
  4. Lisanne1811

Lisanne1811 Fanatiek lid

2 dec 2016
    3.701
    4.591
    113
    Ik denk dat ook altijd, maar ondertussen vind ik het eigenlijk gewoon klote om op mijn mond te wachten. En inderdaad altijd dat wachten op een eisprong is vreselijk en nu werkt clomid bij mij wel alleen de bijwerkingen zijn echt heel vervelend. Ik ben gewoon echt mezelf niet dan en heb de hele dag door opvliegers.

Deel Deze Pagina