Mijn zoon heeft vrijdag zijn eerste kinderfeestje. Zijn klasgenootje/vriendinnetje wordt 5, en nu gaan ze naar de indoor speeltuin. Hij kent haar moeder goed, gaan niet zoveel kindjes mee geloof ik. En ik ben zenuwachtig! Mijn kleine mannetje zonder mij in die speeltuin! En ik hier nou zo'n miep in?
nee hoor ik vond het ook vreselijk zeker 1e keer ze was net op school en meteen bam een feestje... ondertussen ben ik er aan gewend hhahahhaa nu zaterdag heeft ze weer een feestje maaaar nog ik breng dr zelf weg wil weten waar mijn kind is en vind het ook fijn als ze niet naar grote speeltuinen gaan. ik zie ook altijd beren op de weg hoor!
Nee hoor! Ik Miep nog stes Vooral als het met onbekende ouders is trouwens. Laatste keer feestje in plaswijckpark maar toen wist ik precies aan wie ik m'n kind mee gaf. Dan is het geen probleem
Hier had zoontje vandaag zijn 1e kinderfeestje, in een indoor speeltuin. Ik vond het ook erg spannend. Hij heeft een leuke dag gehad. lastig hé dat loslaten.
Ja erg lastig! Het zal wel goedkomen, maar zal toch blij zijn als het achter de rug is! De moeder van de jarige heeft ook al 2 zoons dus gelukkig ervaring genoeg..