Mijn zoontje heeft drie jaar geleden de amandelen laten verwijderen, omdat hij altijd ziek was. Altijd heel erg verkouden, en ontstekingen. Nu voelt hij zich niet goed, beetje dezelfde klachten als ervoor. Nu zeggen mijn schoonouders dat waarschijnlijk zijn amandelen weer zijn aangegroeid. Ik heb daar zelf nog nooit van gehoord. Is dat zo? Ik had vanmiddag de huisarts gebeld, maar die was al weg. Op internet is er ook niets over te vinden...Iemand die dat weet?
M'n dochter d'r keelamandel was na 3 maanden ofzo alweer terug gegroeid, gebeurt wel vaker volgens KNO arts. Overigens..dit hoort uiteraard niet in de Lounge, maar in peuter&kleuter.
volgens mij kunnen neusamandelen weer aangroeien en heeft het te maken met de methode van verwijdering. pellen of knippen.
Het gaat er in principe toch om dat de vraag is of amandelen wel of niet weer aan kunnen groeien? Het hoeft toch niet per sé te gaan om haar zoontje? Wat is dat toch met dat moeilijke gedoe over wat wel of niet waar geplaatst moet worden? Eerst deed niemand daar moeilijk over
mij is verteld dat neusamandelen terug kunnen groeien (want die pellen ze) en keelamandelen niet (*andere methode*)
Dat had ik ook begrepen Isademi, maar bij mn dochter is dus juist 1 van dr keelamandelen terug gegroeid. Neusamandelen kan ik ni zien dus geen idee van..
Mij boeit t persoonlijk niet zo waar een topic staat, maar er zijn gewoon veel mensen die het wel vervelend vinden als er in de lounge topics staan over kinderen, omdat dit juist een 'kind-vrij' onderdeel zou moeten zijn. Daar gaat het bij 'over deze site' regelmatig over. Ik wees er alleen maar op hoor, don't shoot the messenger
amandelen kunnen inderdaad terug groeien. Mijn keelamandelen zijn verwijdert toen ik 19 was. Mijn KNO-arts heeft toen meteen aangegeven dat die mogelijkheid er was!
Ze kunnen idd terug groeien helaas! ligt idd aan de manier waarop ze worden verwijderd. Bij mijn dochter is een nieuwe methode toegepast en dan zouden ze niet meer terug kunnen komen schijnt.
Hier 1 keelamandel terug gegroeid (groot) maar geen last meer van veel ziek zijn en de amandel is ook niet meer ontstoken bij een vekoudheid...