Hoi Hoi, Mijn dochter heeft echt heel dun haar, zijkant groeit bijna niet en achter juist wel maar voller word het niet.. Er komen alleen maar meer klitten. Nu kreeg ik de tip om het 1 keer kort te doen en dat t dan beter zou gaan en wil ik dus een bob knippen. Nu ben ik op zoek naar fotos van meisjes met bob.. iemand?
De oudste 2 zijn geboren met veel haar. Nu is het mega veel, dik en vol haar. De jongste heeft dun haar en het duurde lang voordat er wat ging groeien. Ik heb het toen ook in een bob laten knippen, super leuk met een speldje en zo leek het voller. Ze wil het nu laten groeien en het is idd voller geworden.
Haha misschien een beetje een gedateerde foto, want ik was hier 4. Ik heb ook van dat megadunne melkboerenhondehaar en met een bob was het nog enigszins leuk. Hier een foto. Met dat staartje aan de zijkant leek het bij mij ook alweer iets voller. View attachment 279982
Ik heb mijn beide kinderen toen ze nog baby +/_ een jaar waren allebeide het haar afgeschoren om de baby vlashaartjes eruit te halen en nu hebben beide dames een echt volle bos gekregen. Had dat ooit eens te horen gekregen en hier heeft het er goed gewerkt. Ik weet niet of het helpt als je het alleen kort knipt.
ja als je heel dun haar hebt kan je het zo wat voller laten ogen inderdaad, als het even kan zeg ik langer bij jonge meisjes (leuk vlechten, staartjes e.d.) maar het moet dan wel eruit zien en anders kan je beter gaan voor bobje idd. Ik vind altijd zo zonde als kindjes met geweldig mooi haar dat hebben i.p.v. langer e.d. maar het is wel lekker makkelijk, kost je niet zoveel werk als lang en ziet er al sneller verzorgd uit , als mijn dochter een hele dag met los haar loopt is het net een zwerver LOL!! Om DIE reden overweeg ik een boblijn wel eens maar met turnen / ballet e.d. is lang haar (knot / vlecht) weer handiger)
dat had ook vanzelf wel gekomen hoor als je gewoon regelmatig knipt jemig mijn meisje had al lang haar met een jaar had ik toch echt een vorm van mishandeling (lees met knipoog ) gevonden om ze zo lelijk (met kale kop) over straat te laten gaan, arm ding! Vond je dat niet een beetje onnodig en zielig en vooral erg eruit zien, ik had gejankt en ik ben echt ontzettend nuchter maar onnodig mijn kindje kaal maken nee dat had ik echt nooit gedaan.
Nou ze hadden allebeide heel kort piekerig haar en het begon bij allebeide pas laat te groeien, dus nee dat vond ik niet. Ik vind het mishandeling om ze er als urbanus bij te laten lopen met zo'n kring om het hoofd en de achterkant werkelijk niks. . Daar ze er kaal "beter" uitzagen, dan met die pieken. Kijk in mijn foto album allebeide prachtig haar. Mijn oudste heeft het nu 10 cm boven haar billen en de jongste wil het kort hebben, zij heeft een hekel aan knopen Dus nee hier heeft het werkelijk goed geholpen, maar wij hadden dan ook het geluk dat het haar hier pas rond 2 jaar begon te groeien.
haha ja das ook geen gezicht idd... ik vind het zo'n sneu gezicht kalgeschoren, terwijl als je het gewoon "bijknipt" hetzelfde resultaat krijgt. Hier onze dochter met een jaar oud, ook niet echt mooi maar inmiddels heeft ze ander haar zie volgende foto.. (hier was ze al 3-4 keer geknipt (gewoon steeds een beetje dat het gelijk blijft)
Als een baby kaal wordt geboren en het eerste jaar kaal blijft is dat dan ook lelijk? Dus nee, want het was niet onnodig en zeker niet zielig. Het zag er erg mooi uit echt een baby koppie. Ik ben ook nuchter ingesteld en het is maar haar en dat groeit wel weer aan en veel mooier dan daarvoor. Hier mogen de meiden ook zelf kiezen of ze het lang of kort willen hebben.
Ja maar jou dochter heeft hier al echt haar, die van mij hadden dat toen nog niet. (lees) heel kort tot 1 cm in kleine vlas krulletjes en kale kop op de achterkant. Dus knippen was er niet bij Dus nee als ze al zulk lang haar hadden had ik het ook niet gedaan, maar zo was het dus hier niet.
Dankjewel Maar is het wel wat qua onderhoud hoor, veel anti klit spray, en regelmatig kuurtje, ik laat het elke 8 weken punten. En als je het los doet word het soms wel erg wild hahaha, soms denk ik wel eesn, HUP de schaar erin maar ik mag het zoiezo niet van haar als ik voor de grap wel eens zeg dat ik het ga doen, dan word ze toch boos hahaha:x wel grappig trouwens dat je ziet dat ze toch best wel veranderd is in de afgelopen 6 maanden , soms zie je dat niet en ineens met een foto langs elkaar is het meteen duidelijk!
Ik heb als kind altijd lang haar gehad tot mijn billetjes, lol.. Dat was ook altijd een hels karwei en de klitten die ik soms had na buitenspelen. Inderdaad een verschil met de eerste foto, had ik niet eens op gelet. Ze krijgen dan soms inneens een veel wijzere uitstraling.
Triskele, Hoe hou jij bij je dochter haar haar uit haar ogen? De reden dat ik dit vraag is omdat mijn dochter ook haar pony (die nu nog kort is) wil laten groeien, ze is 5 jaar nu. Van achter heeft ze echt al heel lang haar. Probleem is dat ze echt heel erg stijl en glad haar heeft. Misschien heeft iemand anders nog tips? Wat een mooie meid is jouw dochter Triskele! Begrijp dat het veel aandacht vraagt, net zoals bij mijn dochter. Zijn haar krullen van haarzelf? Groetjes trotsemamavan1
Mijn dochter had ook heel dun haar, en inderdaad een bob was erg leuk Was wel echt een hele korte bob Nu is het heel lang, en ik laat het in lagen knippen zodat het wat voller lijkt. Ze heeft het maar zelden los, meestal in 2 knotjes of een hoge staart.
Mijn dochter heeft ook lang en stijl haar, ik vlecht het in naar 1 kant en dan de rest los of in knotten of een staart.
Dus invlechten direct op haar voorhoofd? Naar de zijkant toe? Nu gaat dat nog niet bij haar, maar later natuurlijk wel als het haar ietsjes langer is aan de voorkant. Bedankt voor je tip!
Ja, scheiding aan de zijkant maken en dan langs het voorhoofd invlechten, dat kan al als het haar een cm of 6 is, moet je het wel een beetje strak vlechten. Ik mag geen foto's meer hier plaatsen van mn kids van mijn man, balen