Hij heeft weer wat uitgevreten

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door annetske, 12 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    herkennen jullie het wanneer jullie kind wat heeft uitgevreten wanneer je niet in de buurt bent? Mijn zoon gaat altijd heel onschuldig en stil op de bank zitten met een gezicht van "sorry mama" haha en dan vraag ik wat heb je gedaan? Niks mama!

Dit weekend 2x. Kom de kamer binnen zoon zit op de bank met zijn blik "ik ben onschuldig" dus vraag wat heb je gedaan? Niks is het antwoord, draai me om en zie dat hij mijn vloerkleed heeft zitten te knippen met een schaartje :( Allemaal losse touwtjes e.d. En 1x komt hij uit de keuken, ik zit in de kamer en gaat op de bank zitten weer die blik en niks willen zeggen... Ik toch maar even naar de keuken en ja hoor! een "prachtige" tekening met viltstift op mijn keukenkastjes gemaakt :( gelukkig had ik het zo schoon met lotiondoekjes ;)

2. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@annetske: haha mooi hè :)

Ik was erg blij dat ze het met whiteboard stiften op m'n wit gelakte kastjes had gedaan. Daar krijg je het tenminste nog vanaf :)
    Sinds die tijd liggen ze goed opgeborgen.
    Snap het wel... Hebben 1 wand van de keuken "behangen met glas" en daar zijn de stiften dus voor.
    Maarja toch even boos geweest dat ik dat echt nooit meer wil hebben :D

3. Moon28

Moon28 Niet meer actief

Oh haha die van jou vreet dan wel meteen goeie dingen uit. Maar dat manier van doen herken ik wel. Dochter komt net de keuken in, ik heb niets gedaan wat niet mag hoor mama. Ok wat heb je gedaan......niets wat niet mag mama. Ok dan ga ik verder met afwassen....ik heb de televisie zachter gezet zegt ze heel liefjes en dan die oogjes erbij op uitvreetmodus.

Hier mag ze niet aan de tv komen om die zachter te zetten want dan moet ze klimmen en vind dat gevaarlijk omdat ze dan tegen de tv aanleunt. En afstandsbediening begrijpt ze gelukkig niet. iets kleins wat ze doet maar zullen vast dezelfde blikken en praatjes zijn. :D

4. Haha geweldig, mijn zoontje heeft tot nu toe alleen zijn 'ik heb gepoept, ik ben onschuldig' gezicht haha..

5. maysarah

maysarah Lid

27 mrt 2008
    36
    0
    0
    zuid-holland
    hahaha.........grappig zeg!
    Achteraf kan je er wel om lachen. Als onze zoontje iets stouts heeft gedaan dan komt hij mij een kusje geven en zegt hij "lief mama". In het begin vond ik het wel lief maar als je zag wat hij dan voor geks heeft uitgespookt, nou helemaal niet om te lachen! Soms moet hij het dan zelf opruimen. Daarna zegt hij nog wel "sorry mama" ......ja en dat maakt het allemaal weer goed. Ik begrijp wel dat ze nog zoveel willen ontdekken en uitproberen, wel jammer dat het natuurlijk ten koste gaat van je eigen spullen, maar aan de ene kant het heeft ook weer een leuke kant als je er dan later wel om kan lachen..........

6. Uk80

Uk80 Fanatiek lid

Mijn zoontje kwam laatst de woonkamer in en zei : "ik heb een heel mooi schilderij gemaakt mama!"
    Ik was aan de telefoon dus riep iets van oh mooi schat.
    Totdat ik naar hem keek en zag dat zijn handen zwart waren! :$

In mijn slaapkamer op mijn pasbehangen muur een levensgroot schilderij gemaakt van mascara. ;)

Deel Deze Pagina