onze dochter van 5 wil heel graag 'gel a peel' vragen aan Sinterklaas. Alleen staat er qua leeftijdsindicatie 'vanaf 8 jaar' bij. Is het wel te doen dan voor een 5 jarige? Ze is wel heel handig op zich qua fijne motoriek maar als het echt nog heel moeilijk is dan is het ook niet echt leuk. Iemand ervaring?
Dochter heeft het toevallig zaterdag voor haar verjaardag gekregen. Voor een 5 jarige lijkt het mij wat moeilijk. Wij moesten ook best een beetje pielen.
De gel is plakkerig en de sjablonen die erbij zitten, zijn behoorlijk klein en pietepeuterig. Het is daardoor lastig om precies te werken. Onze dochter was 8, toen ze het kreeg. Vijf lijkt me nog wel een beetje jong. Ik vond het resultaat erg tegenvallen. De armbanden werden niet zo mooi en ze waren ook niet stevig. De gel moet heel lang drogen, maar dan nog wordt het niet hard of rekbaar. Ik vond het niet zo'n succes en onze dochter uiteindelijk ook niet.
Wij vinden het wel heel erg leuk. Je moet er wel geduld voor hebben. En ik denk niet dat je dochter er al heel zelfstandig mee kan werken (vindt onze oudste van 8 ook nog lastig). Maar het is hier best een succes.
Bedankt voor jullie reacties! Ik denk dat we het toch nog maar even schrappen van het lijstje. Gelukkig heeft ze er nog een stuk of 20 dingen op staan
Mijn dochter van 8 wilde het ook graag hebben, maar sinds ze het op het Tina festival heeft geprobeerd hoeft het van haar niet meer.... Het is best lastig om iets moois te maken (ook voor mama ), het ligt zo uit elkaar en het gaat bovendien niet uit je kleding.... Kortom: ik zou het niet doen dus