Mijn dochtertje is nu al sinds zaterdag aan het overgeven en heeft diarree. Ze heeft nu al 4 dagen niets, maar dan ook helemaal niets gegeten. Ze is zo slap als een vaatdoek, totaal geen energie. Ze drinkt wel een beetje en had vandaag twee plasjes gedaan. Nu ze in bed ligt maak ik me wel zorgen, morgenvroeg bel ik meteen de ha, had ik eigenlijk vandaag moeten doen. Haar buik voelt ook helemaal hard aan, net of die vol zit met lucht en ze heeft een pols van rond de 130... Wat denken jullie??
Heb je haar ook al ORS gegeven moet zeggen als iris zo ziek is en ik geef dat is ze al vrij snel weer opgeknapt .. En ja ha bellen is altijd wel verstandig vooral omdat ze het al ene paar dagen heeft
Gisteren naar de ha geweest. Flinke keel en oorontsteking en een buikgriep. Gewoon uitzieken! Eten was niet zo erg als ze maar drinkt. Vanmorgen heeft ze een beetje pap gehad en een banaan!! Dus gaat alweer wat beter, heeft bijna een week geduurd! En ze is flink afgevallen...
hoi kissie, hoe gaat het nu met je dochter. Hier zitten wij ook in de ziekenboeg, we zijn allemaal ziek geweest, ik en mijn vriend. vervolgens mijn dochter en zoontje. Mijn dochter is nu ruim 2 geweest en heeft zondag op maandag nacht en maandag overdag alleen maar gespuugd en gespuugd. Ze drinkt gelukkig wel goed, maar eten ho maar. vandaag heeft ze een sneetje brood gegeten en een half wit bolletje (nadat ik er een zetpil heb gegeven, ze fleurde toen dirct weer op en ik dacht snel een boterham proberen). Ik hoop dat dit het begin is van het beter worden. Ze is erg moe en hangerig, mama tillen, mama tillen. Ik heb de HA gebeld als het niet verbeterd dan moeten we langs komen, maar gelukkig drinkt ze goed en heeft ze goede plasluiers.