Hallo Mama's! Ons dochtertje zit voor 4 dagdelen op de peuterspeelzaal. Morgen hebben ze een speeluur waarbij de ouders mogen blijven spelen. Mijn man zal er dan ook bij zijn en heeft zijn collega's laten weten dat hij de hele dag vrij neemt. En omdat het zo lekker weer wordt morgen willen we daarna (om 10:00) gelijk iets gaan doen met ons gezin. Kan ik dat gewoon doorgeven of is ze verplicht om te blijven?
Hier is vanaf 2,5 jaar ook 4 dagdelen. Nu heeft Joris nog 2 dagdelen tot na de zomervakantie, dan 4! Maar gewoon lekker gaan, even doorgeven en dan gaan. Is niks verplicht!
Het verschilt zoveel per woonplaats. Hier gaan ze pas met 2,5 (eerlijk gezegt vind ik 2 persoonlijk ook nog erg vroeg) en dan gewoon 2 dagdelen. Mooi zat ook, ze mogen nog lang genoeg naar school, laat mij nog maar even genieten van m'n kleine uk bij mij thuis
Nee hoor, je kind is niet verplicht om te gaan. Wat leuk trouwens dat ze zoiets organiseren! Ik ben ook zo benieuwd hoe Hugo zich nu gedraagt op de psz. Jammer dat ze dat bij ons niet doen.