3 jaar getrouwd

Discussion in 'De lounge' started by mijngeluk1992, Jun 15, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mijngeluk1992

mijngeluk1992 Bekend lid

Feb 18, 2013
    718
    20
    18
    Leuke dingetjes doen met mijn vriend:)
    Hallo Allemaal,

Vrijdag zijn mijn man en ik 3 jaar getrouwd, nou wil ik daar iets mee doen maar wij gaan eigenlijk ieder jaar standaard uit eten meestal nog bij hetzelfde adres ook haha en meestal daarna een massage ( ook altijd bij hetzelfde..)
    Hebben jullie misschien een leuk ander idee? uit eten is natuurlijk altijd heel leuk maar wil er zo graag iets bij.. maar het hoeft ook niet gelijk honderden euro's te kosten.. ik ben een beetje blanco wat ideeen betreft haha
    iemand een leuk idee?

2. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Iets spannends doen samen! Goed om de kriebels weer op te jutten.

Kan van alles zijn, van wandklimmen, abseilen, treetop experience naar bungeejumpen ;) naar de hoogste achtbaan in een pretpark naar een cursus improvisatietoneel of een slipcursus met de auto oid, wat vind je spannend en leuk? Doen!

3. Ballon

Ballon Niet meer actief

Grappig, ik heb bij iets spannends een heel anders beeld haha 🙈

4. Leraje

Leraje Fanatiek lid

Apr 19, 2013
    4,965
    2,790
    113
    Het mag ook seksueel spannend :D Maar het schijnt dat als je samen iets spannends (niet erotisch ;)) doet, dat dat juist kriebels en lustgevoelens opwekt :p

5. Troelala

Troelala Lid

May 31, 2012
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Oke het lag dus niet aan mij ;):D
    Kamasutra beurs???

Even zonder gekheid. Ik zou misschien even wachten tot jullie bijvoorbeeld 5 jaar getrouwd zijn en dan iets groots doen weekend naar een spa. Maar als je nu echt iets anders wil doen. Heb je in oldenzaal Avatarz is een van beetje als wat hier boven was genoemd.

6. Ballon

Ballon Niet meer actief

Hahaha echt waar. Ik denk dat als ik bovengenoemde dingen moet doen, iets heel anders opwek, pure angst 😂😂

Maar joh! Als het bewezen is, boeken die hap dan 😁

7. xbabyxdx

xbabyxdx Niet meer actief

Hahaha 😂😂

Share This Page