Hoi, Het is bijna vaderdag! En ik heb werkelijk geen idee wat ik voor zilverman moet kopen. Wat doen jullie? Alle tips zijn welkom (Niet dat ik hem slecht ken, maar kado's kopen voor zilverman is echt lastig. Of hij heeft het al, óf hij wil het niet.)
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/623921-vaderdag.html misschien staat hier wat leuks tussen.
Ik vind het altijd een beetje gek om met vaderdag iets te kopen voor je echtgenoot. Ik doe iets voor mijn vader, de kinderen doen of maken iets voor hun vader. Maar mijn echtgenoot is niet mijn vader, dus geef ik niks. Ik help de kinderen wel met bijvoorbeeld een lekker ontbijt, een goed dessert of zo, maar zelf doe ik niks. Maar als je iets wil geven, dan een dagje uit samen met jullie kind, een abonnement op een tijdschrift, een verwendag, een lekker diner, ....? Emilie
Ik vind het ook lastig dit jaar en mijn man weet zelf ook nooit wat. Dus ik heb aan de kinderen gevraagd of zij iets weten en ze willen graag een lekkere taart bakken voor 'm (met mijn plan). Dan 's avonds nog zijn lievelingseten klaarmaken en ik vind het een prima cadeau!
Ik vind een kado van mij voor mijn man zijn vaderdag juist een blijk van waardering Hoe hij is als vader. Tenminste zo zie ik ook het kado voor moederdag dat hij mij geeft. En uiteindelijk geven de kinderen het toch? Ik koop elk jaar een kado voor vaderdag die mijn kinderen mogen geven maar wat ook van mij komt
In België was het afgelopen zondag al vaderdag. Ik heb niets gekocht voor mijn vriend, zoals altijd. Dochter heeft uiteraard wel een mooi werkje gemaakt op school. En ik heb in de namiddag taart gemaakt voor hem, met haar. Ik koop op vaderdag alleen iets voor mijn vader.
Oh, hahaha, ik was niet de enige die inspiratieloos was! Bedankt voor de link Leuke ideeën, ook goed om even op Pinterest te kijken. Ik dacht vanmiddag aan een abonnement op klimmen. We hebben een klimhal in de buurt en dat deed hij vroeger veel. Nu is hij eigenlijk gestopt, maar praat er nog wel met liefde over. Gek genoeg, school en BSO doen bij ons niet aan vader- of Moederdag knutsels. Stom he? Daar keek ik zo naar uit, van die misvormde asbakken of plakkerige kaarten. Vond het eigenlijk wel een plicht van school . Ik denk dat ik onze meid zelf even aan de knutsel zet.
Wij zijn saai. We gaan smiddags naar m'n schoonvader en eten bij mijn vader. Hier verder geen kinderen die iets voor m'n man kunnen doen. Beide vaders krijgen een pakketje. Mijne met wijn en zijne met bier en dan allerlei lekkers. Stiekem krijgt mijn man dit jaar een eerste "vaderdag" kado. Ik heb een romper gekocht met allerliefste papa en die krijgt hij namens de baby in mijn buik. Volgend jaar krijgt hij dan een echte knutsel
Ik geef mijn vader (weet niet of je man dit leuk vind) wel eens een high beer cadeau. Dit vindt hij geweldig, hij gaat dan met mijn man en mijn broertje een avondje bier 'proeven'. Hier succes gegarandeerd!
Ik heb een bord voor aan het huis laten maken. Hebben nu nog de standaard nummer er opstaan en wil nu we een gezien zijn er toch iets "echts" van maken.
Man krijgt een stel whiskey glazen, sleutelhanger met foto van hem en zoon en knutsel van het kdv. Mijn vader krijgt een electrische tacker(nietjes) en een muismat met een foto van opa en kleinzoon samen!
De jongens hebben iets geknutseld op school. De oudste 2 hebben zelf iets gekocht (mok voor de liefste papa en chocolaatjes) en ik heb met de jongste een mooi overhemd gekocht. Voor mijn vader en schoonvader heb ik een fles wijn gekocht