Vaderdag

Discussion in 'De lounge' started by zilvervosje, Jun 14, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Hoi,

Het is bijna vaderdag! En ik heb werkelijk geen idee wat ik voor zilverman moet kopen.

Wat doen jullie? Alle tips zijn welkom :D

(Niet dat ik hem slecht ken, maar kado's kopen voor zilverman is echt lastig. Of hij heeft het al, óf hij wil het niet.)

2. imp

imp Bekend lid

Nov 16, 2012
    712
    22
    18
  3. Emilie69

Emilie69 Niet meer actief

Ik vind het altijd een beetje gek om met vaderdag iets te kopen voor je echtgenoot. Ik doe iets voor mijn vader, de kinderen doen of maken iets voor hun vader. Maar mijn echtgenoot is niet mijn vader, dus geef ik niks. Ik help de kinderen wel met bijvoorbeeld een lekker ontbijt, een goed dessert of zo, maar zelf doe ik niks.
    Maar als je iets wil geven, dan een dagje uit samen met jullie kind, een abonnement op een tijdschrift, een verwendag, een lekker diner, ....?
    Emilie

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Ik vind het ook lastig dit jaar en mijn man weet zelf ook nooit wat. Dus ik heb aan de kinderen gevraagd of zij iets weten en ze willen graag een lekkere taart bakken voor 'm (met mijn plan). Dan 's avonds nog zijn lievelingseten klaarmaken en ik vind het een prima cadeau!

5. cactusje

cactusje VIP lid

Feb 12, 2015
    6,752
    1,993
    113
    Ik vind een kado van mij voor mijn man zijn vaderdag juist een blijk van waardering Hoe hij is als vader.
    Tenminste zo zie ik ook het kado voor moederdag dat hij mij geeft.
    En uiteindelijk geven de kinderen het toch?
    Ik koop elk jaar een kado voor vaderdag die mijn kinderen mogen geven maar wat ook van mij komt

6. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik maak een 3d afdruk van handje en voetje van onze zoon. Is het niet van mij maar vanuit zijn zoon.

7. Shakes

Shakes VIP lid

Apr 2, 2013
    14,132
    5,874
    113
    Female
    Vlaanderen
    In België was het afgelopen zondag al vaderdag. Ik heb niets gekocht voor mijn vriend, zoals altijd. Dochter heeft uiteraard wel een mooi werkje gemaakt op school. En ik heb in de namiddag taart gemaakt voor hem, met haar.

Ik koop op vaderdag alleen iets voor mijn vader.

8. Anna009

Anna009 VIP lid

May 30, 2008
    9,866
    5,138
    113
    Home
    pinterest staan vaak leuke ideeen op

9. zilvervosje

zilvervosje Fanatiek lid

Jul 30, 2009
    3,133
    3
    38
    docent
    Midden van Nederland
    Oh, hahaha, ik was niet de enige die inspiratieloos was! Bedankt voor de link :)

Leuke ideeën, ook goed om even op Pinterest te kijken. Ik dacht vanmiddag aan een abonnement op klimmen. We hebben een klimhal in de buurt en dat deed hij vroeger veel. Nu is hij eigenlijk gestopt, maar praat er nog wel met liefde over.

Gek genoeg, school en BSO doen bij ons niet aan vader- of Moederdag knutsels. Stom he? Daar keek ik zo naar uit, van die misvormde asbakken of plakkerige kaarten. Vond het eigenlijk wel een plicht van school :D. Ik denk dat ik onze meid zelf even aan de knutsel zet.

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wij zijn saai. We gaan smiddags naar m'n schoonvader en eten bij mijn vader. Hier verder geen kinderen die iets voor m'n man kunnen doen.

Beide vaders krijgen een pakketje. Mijne met wijn en zijne met bier en dan allerlei lekkers.

Stiekem krijgt mijn man dit jaar een eerste "vaderdag" kado. Ik heb een romper gekocht met allerliefste papa en die krijgt hij namens de baby in mijn buik. Volgend jaar krijgt hij dan een echte knutsel :)

11. butterblue

butterblue Bekend lid

Nov 7, 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    Ik geef mijn vader (weet niet of je man dit leuk vind) wel eens een high beer cadeau. Dit vindt hij geweldig, hij gaat dan met mijn man en mijn broertje een avondje bier 'proeven'. Hier succes gegarandeerd!

12. Troelala

Troelala Lid

May 31, 2012
    74
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb een bord voor aan het huis laten maken. Hebben nu nog de standaard nummer er opstaan en wil nu we een gezien zijn er toch iets "echts" van maken.

13. jumphola

jumphola Fanatiek lid

Jan 3, 2014
    2,188
    488
    83
    Zuid Holland
    Wij hebben een mooie tekening een paar stan Smith Adidasjes en in de avond gaan we naar de berenboot :D

14. Milaaaaa

Milaaaaa Actief lid

Sep 4, 2015
    121
    8
    18
    Rookt je man? Dan een zipper aansteker met een ingegrafeerde foto?

15. kar89

kar89 Fanatiek lid

Feb 15, 2012
    2,246
    727
    113
    Man krijgt een stel whiskey glazen, sleutelhanger met foto van hem en zoon en knutsel van het kdv.

Mijn vader krijgt een electrische tacker(nietjes) en een muismat met een foto van opa en kleinzoon samen!

16. Happymam

Happymam Fanatiek lid

Feb 7, 2009
    1,251
    306
    83
    De jongens hebben iets geknutseld op school. De oudste 2 hebben zelf iets gekocht (mok voor de liefste papa en chocolaatjes) en ik heb met de jongste een mooi overhemd gekocht.
    Voor mijn vader en schoonvader heb ik een fles wijn gekocht

Share This Page