hoi allemaal, mijn zoontje word binnenkort 2 jaar en wil graag een bumba feestje geven. nu ben ik op zoek naar decoratie voor op de verjaardagstaart. zelf maken is geen optie want dat vind ik niet zo mooi. iemand ideeen waar ik dat kan kopen? alvast bedankt
Ik kan het zo snel niet vinden. Misschien eens naar een speelgoedwinkel met bumba speelfiguren die je dan op je taart kan zetten misschien niet ideaal maar na de verjaardag kan je dan veder spelen met bumba. hier een link met taartversiering: Het Taartgeheim wat volgens mij ook gewone badfiguurtjes zijn.
www.patchshopgirl.nl Daar haal ik veel vandaan Ik weet niet zeker of ze bumba hebben, maar ze hebben erg veel verschillende thema's!
Hier ook een bumba feestje volgende week. De feestversiering heb ik van kidsfeestje.nl. En voor de taart? Eeeuuhh.... Bestellen bij Rozemarijke?
Taart had ik door iemand laten maken: Versiering heb ik in Belgie gekocht maar wij wonen en vlakbij de grens en mijn ouders wonen in Belgie ik weet niet of dat voor jou te doen is. Anders via internet is ook genoeg te krijgen.