Diarree...al 10 dagen!

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by cocko, Jan 11, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    Hallo allemaal,

M'n zoontje heeft sinds vorige week dinsdag diarree. Z'n billen zijn dus nu kapot, zelfs van achteren bij z'n rug is het helemaal rood en opgezet. Gebruik sudocreme en maizena, hele hopen gaan er doorheen. Maar het helpt gewoon niet. Hij eet ook geen warm eten, wordt acuut misselijk en begint te kokhalzen. Als hij iets heeft gegeten, krijgt hij buikpijn en even daarna zit z'n luier alweer vol. Hoef hem niet te verschonen voor de plas, ik weet niet eens hoeveel hij plast...

Ik weet dat er buikgriep heerst maar weet iemand ook hoe lang dit duurt? Ik heb geprobeerd de huisarts te benaderen op het tel.spreekuur maar kom er gewoonweg niet doorheen ;)

2. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    Ik zou het zo niet weten wat je het beste kan doen. Probeer toch er doorheen te komen bij je huisarts je uk is 7 maanden en dat zelf ik nog wel erg jong om zo lang diarree te hebben. Misschien dat je zo ie zo ORS kunt halen bij de apotheek en lepeltje bij lepeltje wat te drinken geven.

Sterkte

3. cocko

cocko Fanatiek lid

Apr 21, 2011
    3,594
    19
    38
    Ergens in Nederland
    O sorry het gaat niet om m'n jongste maar om de middelste. Hij wordt in februari 3 jaar..

4. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    4,545
    732
    113
    AH sorry. Dan zou ik proberen om de HA te spreken dan wel over de telefoon om te vragen of het kwaad kan en wat je er aan kan doen. Dat zou dan ook morgen kunnen bij de HAP.

Share This Page