Mijn zoontje wordt in juni 3, ik twijfel om een traptraktor of skelter voor hem te kopen... Alle (oudere) buurjongetjes hebben een traktor maar ik zie ze er eigenlijk niet echt veel op, ik ben dus bang dat het even leuk is en bij 4-5 jaar al niet meer... Van een skelter lijkt het me dus dat hij daar langer plezier van heeft, maar is dat al te doen met 3 jaar? Zitje is wel te verstellen staat overal. Hij fietst overigens met zijwieltjes op het kleine fietsje van zijn oudere zus. Thanks voor tips!
Ik zou het een keer passen, want sommigen zijn echt heel groot en zwaar.. Maar mijn dochter heeft een jongen in haar klas en hij en zijn broer hebben allebei nog zo'n tractor en spelen daar veel mee (5 en 7 jaar). Maar goed, dat zal per kind verschillen. Als hij er op past, zal het wel heel leuk zijn voor zijn leeftijd!
Hier hebben we beide, in de tuin is de tractor favouriet, is net wat wendbaarder. Buiten de tuin is de skelter (of de fiets) favouriet. Tsja, mijn jongens zijn helemaal gek van tractoren en wij wonen buitenaf. Met de skelter wordt echt gescheurd en daar kan hij echt een heel stuk harder mee als de traptractor. Hadden wij in de stad of dorp gewoont dan had ik dat te gevaarlijk gevonden denk ik op deze leeftijd. Je hebt overigens diverse maten skelters, wij hebben ook een kleine.
Je hebt inderdaad van beide verschillende formaten. Onze oudste heeft nu een tractor gekregen (met 2), vindt het geweldig om erop te zitten, maar kan nog niet trappen. Maar je hebt ook grotere formaten.. Neefje van vier heeft skelter gekregen en kan hier al prima mee overweg.
Mijn zoontje heeft een tractor en is er helemaal lyrisch van. Hij is net 3 jaar. Hij heeft ook een skelter BERG Buddy oranje | Royal Toys | Speelhuisjes, Skelters en Trampolines Daar zit hij toch een stuk minder vaak op. Hij past er goed op. (is klein voor zijn leeftijd en deze skelter is geschikt voor kinderen vanaf 3 jaar. Hij kan daar denk wel langer op als op zijn tractor.
Met 3 jaar is de traptrekker erg leuk. Mijn oudste, 5, is er te groot voor gworden en gebruikt nu vaak de skelter. Skelters zijn groter en lomper, gaan ook harder. Is meer coordinatie voor nodig dan een trekker.