hoi lieve meiden ik ben een keer op internet een verzilverde nijntje als urn tegengekomen(in de winkel zie je wel een spaarpot)maar kan hem niet meer vinden Kylian* is al thuis bij ons in zijn urn maar wil graag nijntje weet een van jullie misschien waar ik deze kan vinden? alvast bedankt groetjes debby
Wat een mooi idee! Kun je niet eens proberen om via de site van Nijntje of Dick Bruna contact te leggen en te vragen of er urnen beschikbaar zijn? Zij weten je waarschijnlijk heel snel te vertellen waar je zoiets kunt vinden. succes! (enneh, als het gelukt is, ben ik eigenlijk wel benieuwd naar het eindresultaat!!)
Ik heb hem hier op ZP bij een van de vlindermama's in het fotoalbum zien staan! Ik ga heel hard nadenken
Hoi Deb, Wij hebben idd een Nijntje urn,hebben mn ouders speciaal laten maken bij de fabriek. Ik moet navragen waar precies of heb je al iets gevonden??
Hai Daisy Hoe is het meis? nee heb nog niets gevonden dus als je het zou willen vragen graag Heb gisteren op Merel* haar site gekeken en zag het op de foto als je dat zou willen doen graag vind hem echt mooi ik spreek je nog kus voor de meiden groetjes debby